Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.238 visninger
52 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Så det sket, manden er smuttede, han vil ikke havde noget med mig babyen eller hunden .. Han smuttede bare med sine ting..

Han har glædet sig i 4uger nu, og så fordi hans forældre siger han skal vælge imellem barnet og mig eller dem, så valgte han dem, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, her står jeg med hund, lejlighed, baby, og ingen penge har.. ..

Heldigvis har jeg en familie der bakker mig op, men stadig forstår bare ikke hvordan man kan gøre sådan...

Ej det ikke fordi jeg skal klynke, havde bare brug for at komme ud med det ..

Cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

silden85

ej det er jeg rigtigt ked af hører

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
cillebille skriver:

Så det sket, manden er smuttede, han vil ikke havde noget med mig babyen eller hunden .. Han smuttede bare med sine ting..

Han har glædet sig i 4uger nu, og så fordi hans forældre siger han skal vælge imellem barnet og mig eller dem, så valgte han dem, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, her står jeg med hund, lejlighed, baby, og ingen penge har.. ..

Heldigvis har jeg en familie der bakker mig op, men stadig forstår bare ikke hvordan man kan gøre sådan...

Ej det ikke fordi jeg skal klynke, havde bare brug for at komme ud med det ..

Cille

Hvad sker der!? Det er jeg virkelig ked af at høre
Har du ikke lige testet positiv søde?

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

joo ..

puha den er bare lige lidt hård at sluge..

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

cillebille skriver:

joo ..

puha den er bare lige lidt hård at sluge..

øv da!!! har du fået talt med ham, eller skred han bare?
hvad pokker er det for nogle forældre som ikke opfordrer ham til at tage ansvar for sine handlinger?
knuser

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

tak..

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

jaa det må du nok sige, nej han smuttede imens jeg var ude, og havde skrevet et brev, hvor det hele stod i og hvis jeg ville ham noget, måtte jeg kontakte hans forældre, for det var der han boede nu.. ja det så uansvarligt..

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

cillebille skriver:

jaa det må du nok sige, nej han smuttede imens jeg var ude, og havde skrevet et brev, hvor det hele stod i og hvis jeg ville ham noget, måtte jeg kontakte hans forældre, for det var der han boede nu.. ja det så uansvarligt..

NEJ!?
Det kan man sgudda ikke!!!!! arj, jeg bliver så pisse arrig over sådan noget! hvad f*** bilder han sig ind!?
Øv, hvor er det bare TRÆLS for dig søde!!!
ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

jaa vidste heller ikke lige hvad jeg skulle gøre sige eller noget, var så lamslået, også fordi han intet har vist ellers, han var uvenner med sine forældre agtigt over det, men ved ikke havd de ellers har snakket om..

nej men bare glad for noget opbakning .. tak søde

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

du er nødt til at få talt med dem da!? måske er han bare skide bange? uanset hvad er det IKKE i orden hvad han gør, men den slags kan jo godt skræmme en fyr!?

Al den opbakning du har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.