Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

nej har det også såen at, det kan godt være under graviditeten, men når der så er et barn, så tror bare gerne de vil i kontakt, det er jo deres abrnebarn, lige meget hvad.. men det der jo desværre ikke noget at gøre ved,..

ja, det super dejligt at kunne gøre, det betyder meget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øv hvor er han bare ..ARGH...
Hvad helved bilder han sig ind? har han ikke sagt hele tiden at han gerne ville? jeg synes du skal prøve at tale med hans forældre også! og finde ud af hvorfor det "hjernevasker" ham til ikke at tage sit ansvar!?
kæmpe knus til dig, og FLOT at du fik ringet til ham!

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

jaa han bare ARRGH... men ja altså han har hele tiden givet udtryk for at han glædet sig og såen, så der har slet ingen tvivl været, han har tænkt på børne navne og alt, så det er virkelig kommet bag på mig, han plejer slet ikke være såen...

nej det var hans forældre jeg fik i røret først, og de sagde bare at det var sidste gang jeg ringede til dem, og deres søn, og om jeg ikke kunne FATTE at han ikke ville havde noget med mig og barnet at gøre..
så den mulighed er der heller ikke mere..
ja det var faktisk som om han var blevet "hjernevasket" , det så vildt...

men tak skulle også lige tage mig sammen ..

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Jamen jeg synes da det er helt ekstrem.,,, hvad er de for nogle mennesker, hans forældre?
Synes nu alligevel du skal forsøge at tale med dem alle 3 på samme tid? det skal være face2face, ellers er det for nemt for dem at "smide røret på"...
har du ikke nogen der kan tage med dig, og tale med dem? evt. nogen som har hørt ham tale om hvordan han glæder sig?
Synes det er rigtig vigtigt at I får talt allesammen uanset hvad, for han har et ansvar hvad end han vil det eller ej!!!!
knus

Anmeld

8. maj 2009

SaNiNa

Puha sikke en omgang du går gennem lige nu... men hvis han sådan bare kan skide uden at give en forklaring tror du så ikke du er bedst stillet uden ham... ang at han ikke vil se barnet så syntes jeg at du skal henvend dig til ham når du har født da han jo bliver dit barns far lige meget om han vil eller ej... og give ham tilbudet om at blive en del af den lilles liv.

Håber det hele blive godt igen,..

Stort

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

Jamen jeg synes da det er helt ekstrem.,,, hvad er de for nogle mennesker, hans forældre?
Synes nu alligevel du skal forsøge at tale med dem alle 3 på samme tid? det skal være face2face, ellers er det for nemt for dem at "smide røret på"...
har du ikke nogen der kan tage med dig, og tale med dem? evt. nogen som har hørt ham tale om hvordan han glæder sig?
Synes det er rigtig vigtigt at I får talt allesammen uanset hvad, for han har et ansvar hvad end han vil det eller ej!!!!
knus

jo altså min mor har hørt det mange gange, hvordan han snakkede om det og såen, så hun ved et.. ja nok en meget god ide face2face.. men ja ved vireklig ikke hvad der sker med dem..

ja lige præcis, det var også det jeg sagde i telefonen, men så sagde han bare at så måtte vi jo gå retten , når den tid kom.. ..
men tror det en rigtig god ide at snakke med dem sammen, så som du siger de ikke bare kan smække røret på og såen..

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Sanne skriver:

Puha sikke en omgang du går gennem lige nu... men hvis han sådan bare kan skide uden at give en forklaring tror du så ikke du er bedst stillet uden ham... ang at han ikke vil se barnet så syntes jeg at du skal henvend dig til ham når du har født da han jo bliver dit barns far lige meget om han vil eller ej... og give ham tilbudet om at blive en del af den lilles liv.

Håber det hele blive godt igen,..

Stort

ja lige præcis, han vil jo om han vil det eller ej, så er han barnets far, så altså det kan han ikke løbe fra... men det bare ærgeligt, hvis han virkelig ikke ønsker det..

tak og det samme tilbage

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Altså på mig lyder det da som at de forældre ved noget som du ikke ved... Det lyder ikke som en spontan ting, men som noget der har rod i at der er sket et eller andet... Er du sikker på at han ikke har bildt dem et eller andet ind om dig for at få opbakning til at bakke ud? Det lyder absolut som om der findes en forklaring på den her situation!!! Har du sagt eller gjort noget der måske kan have udløst det?

Anyways - stort knus til dig - det må virkelig være hårdt!

Anmeld

10. maj 2009

Moderator

cillebille skriver:

jo altså min mor har hørt det mange gange, hvordan han snakkede om det og såen, så hun ved et.. ja nok en meget god ide face2face.. men ja ved vireklig ikke hvad der sker med dem..

ja lige præcis, det var også det jeg sagde i telefonen, men så sagde han bare at så måtte vi jo gå retten , når den tid kom.. ..
men tror det en rigtig god ide at snakke med dem sammen, så som du siger de ikke bare kan smække røret på og såen..

har du fået talt med ham igen?
Vil gerne høre hvad der sker, om du finder ud af hvad der er sket med ham lige pludselig..

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Rosa skriver:

Altså på mig lyder det da som at de forældre ved noget som du ikke ved... Det lyder ikke som en spontan ting, men som noget der har rod i at der er sket et eller andet... Er du sikker på at han ikke har bildt dem et eller andet ind om dig for at få opbakning til at bakke ud? Det lyder absolut som om der findes en forklaring på den her situation!!! Har du sagt eller gjort noget der måske kan have udløst det?

Anyways - stort knus til dig - det må virkelig være hårdt!

hej, altså det tror jeg ikke, altså det tror jeg ikke han kunne finde på, men på den anden side, så troede jeg heller ikke han kunne finde på det her, så ved det kke...

nej overhoved ikke, altså kan slet ikke komme i tanke om noget..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.