Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Puha hvor er jeg bare bekymret. Har ondt i maven og kan ikke sove. Er jeg gravid så er jeg kun 5+4 i dag og mit HCG tal vokser bare SÅ langsomt. Sidste gang var der først posivit test i uge 7+

Vil egenligt ikke noget med denne kommentar, men måtte bare lige af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa det kan sagtens lad sig gøre for der kommer jo altid lidt ud af manden selv om han trækker sig ud

men ja i må jo tage den der fra og se hvad der sker

Har i dag taget en test som viste negativ. Men efter mine beregninger er jeg kun 5+5 uger henne, og kan derfor godt vise positiv alligevel. Mit HCG tal vokser meget langsomt. Så prøver igen om 2 uger, s¨å hvis jeg er gravid, så vil den vise positiv.

Anmeld

24. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Umiddelbart vil jeg sige, at jeg synes hverken du ligner en der er gravid eller er fed.  Du har bare lidt "flæsk" og det betyder ingenting. Det gør dig i hvert fald ikke til fed - overhovedet!

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Har du fået taget testen ??

Så er der kommet en negativ graviditetstest, men ifølge mine beregninger er jeg ca. 5+5 uger henne, hvis jeg er gravid og mit HCG tal stiger meget langsomt, så prøver at teste igen om 2 uger, så får jeg et 100% rigtigt svar.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Umiddelbart vil jeg sige, at jeg synes hverken du ligner en der er gravid eller er fed.  Du har bare lidt "flæsk" og det betyder ingenting. Det gør dig i hvert fald ikke til fed - overhovedet!

Hehe nej okay. Tak for svar

Anmeld

24. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Har i dag taget en test som viste negativ. Men efter mine beregninger er jeg kun 5+5 uger henne, og kan derfor godt vise positiv alligevel. Mit HCG tal vokser meget langsomt. Så prøver igen om 2 uger, s¨å hvis jeg er gravid, så vil den vise positiv.

okay så må vi jo se tiden frem igen og mange 1000 tak for din opdatering det var virkelig dejligt

Anmeld

24. juli 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

I min første graviditet havde jeg ca. denne størrelse da jeg var ca. 3 måneder henne. Jeg de første 2 måneder af min graviditet var det kun en pletblødning, + lidt mere i nogen dage. Denne gang har min mens opført sig underligt i 3 måneder, men plet de sidste 2. Har beskyttet os, undtagen første gang, hvor han trak sig ud, men der vil altid komme noget op, og det har været 1-2 dage før min ægløsning.

Avs. Jeg ville nok tage en test :-(

Anmeld

24. juli 2012

Anette&Sophia

Amandas-mor skriver:

Jo det kunne hun nu godt kun have. Nogle buler ud tidligt. Jeg har sådan en bule der og er kun i uge 7  Især når det ikke er første graviditet.

Ja det er rigtigt, jeg skippede lige det med at hun havde en søn i forvejen, så det derved ville være nr to :-)

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

Avs. Jeg ville nok tage en test :-(

Det gjorde jeg imorges. Den viste negativ. Men prøver igen om 2 uger, for ifølge min beregning så er jeg 5+5 uger henne i dag, hvis jeg er gravid og mit HCG tal stiger meget langsomt, så om 2 uger viser den hvis jeg er gravid med sikkerhed.

Anmeld

24. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Det gjorde jeg imorges. Den viste negativ. Men prøver igen om 2 uger, for ifølge min beregning så er jeg 5+5 uger henne i dag, hvis jeg er gravid og mit HCG tal stiger meget langsomt, så om 2 uger viser den hvis jeg er gravid med sikkerhed.

Hvordan ved man at ens HCG tal stiger langsomt hvis man ikke er 100% sikker på man er gravid? Har du fået tjekket det ved lægen? Hvis man kan se HCG der burde man vel også kunne se det på en test? 

Ved godt man kan teste sent fordi man ikke producere så meget HCG hormon... 

Har du været til lægen og fået tjekket det?

Krydser mine fingre for dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.