Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

Jeg tænker lidt, er det ikke let nok at finde ud af om du er gravid? Har du været sammen med en, og ikke har fået din mens? ( ved godt at nogle stadig kan bløde osv ) men er du gravid, har du nok ikke kun sprunget en mens over taget i betraktning af bulens str. ( misforstå mig ikke ) 

:-)

I min første graviditet havde jeg ca. denne størrelse da jeg var ca. 3 måneder henne. Jeg de første 2 måneder af min graviditet var det kun en pletblødning, + lidt mere i nogen dage. Denne gang har min mens opført sig underligt i 3 måneder, men plet de sidste 2. Har beskyttet os, undtagen første gang, hvor han trak sig ud, men der vil altid komme noget op, og det har været 1-2 dage før min ægløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Du har en spids mave som mange gravide får i den første tid.. Og hvis du ikke er stor normalt, så ville jeg mene det ligner en gravid mave og ikke en "fed" mave..

Tag en test og den kan evt give dig svaret..

Før jeg fik min søn var jeg en på 58kg, efter jeg har født er jeg ikke kommet af med det hele, men vil ikke sige at jeg er stor normalt. Det plejer ikke at ligge til min natur. Vil mene at jeg har været på kanten af buttet efter jeg har født. Men slet ikke i denne her grad.

Anmeld

23. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

il jer som har stemt gravid, hvorfor tror i det ?

Det ligner en gravid mave

Anmeld

23. juli 2012

Tona

Anette&Sophia skriver:

Jeg tænker lidt, er det ikke let nok at finde ud af om du er gravid? Har du været sammen med en, og ikke har fået din mens? ( ved godt at nogle stadig kan bløde osv ) men er du gravid, har du nok ikke kun sprunget en mens over taget i betraktning af bulens str. ( misforstå mig ikke ) 

:-)

Jo det kunne hun nu godt kun have. Nogle buler ud tidligt. Jeg har sådan en bule der og er kun i uge 7  Især når det ikke er første graviditet.

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det ligner en gravid mave

Tak, Jeg har købt en test så nu må vi se hvad den siger imorgen tidlig. Men tror nu at den er negativ. Hvorfor det ved jeg ikke. Er  vel bare bange for at jeg skal tag en diskotion op igen, og sætte endnu et uønsket barn fra farens side til verdenen. Puha. Tør jo næsten ikke at tag den.

Anmeld

23. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Tak, Jeg har købt en test så nu må vi se hvad den siger imorgen tidlig. Men tror nu at den er negativ. Hvorfor det ved jeg ikke. Er  vel bare bange for at jeg skal tag en diskotion op igen, og sætte endnu et uønsket barn fra farens side til verdenen. Puha. Tør jo næsten ikke at tag den.

Har du fået taget testen ??

Anmeld

23. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hvis du er så langt henne så at du kan få en lille mave på, så burde den jo vise positiv nu selv med aftenurin

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Har du fået taget testen ??

Nej. Gøre det imorgen med morgenurinen. Jeg skriver en up-date imorgen aften

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Hvis du er så langt henne så at du kan få en lille mave på, så burde den jo vise positiv nu selv med aftenurin

Ja, men sikre mig med en morgen urin

Jeg var næsten 8 uger henne sidste gang før jeg kunne teste positiv, og de var de fleste med morgenurin

Anmeld

23. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Nej. Gøre det imorgen med morgenurinen. Jeg skriver en up-date imorgen aften

Jaaaa, det må du gøre. Har lige siddet og læst hele tråden, så nu er jeg spændt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.