Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm... Ja så er den jo ikke til at regne med, du må prøve at teste i morgen tidlig

Jeg tror at jeg venter til om en uges tid og ser. Hvis den også er negativ, så er jeg hvretfald ikke gravid Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg tror at jeg venter til om en uges tid og ser. Hvis den også er negativ, så er jeg hvretfald ikke gravid Tak for svar

Okay Og velbekomme

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay Og velbekomme

Hej igen. Her er et billed af den testen.

Da det jo er mellem tirsdag og torsdag stregen er kommet og den er mørk synes jeg at det er svært.

Hvis der er andre som ser dette billed må i meget herne være med og hjælpe. Hvad tror i ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Da det jo er mellem tirsdag og torsdag stregen er kommet og den er mørk synes jeg at det er svært.

Hvis der er andre som ser dette billed må i meget herne være med og hjælpe. Hvad tror i ?

Hvis det er efter de tre minutter eller hvad der står på indlægssedlen, så kan du ikke regne med den! Tag en ny og se hvad den siger indenfor den angivne tid

Held og lykke med det!

Anmeld

27. juli 2012

KarinaA

tarkoflen skriver:

Hvis det er efter de tre minutter eller hvad der står på indlægssedlen, så kan du ikke regne med den! Tag en ny og se hvad den siger indenfor den angivne tid

Held og lykke med det!

jeg synes ikke at det ligner en gravid mave. 

men det er svært at bedømme.. men hvis du kun er 6 ugers tid henne, burde det jo heller ikke kunne ses endnu på maven 

Anmeld

27. juli 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hvad siger i ?

Er jeg fed eller gravid ?

Og jeg søger ærlige svar. Kan godt tåle det

Jeg har stemt gravid 

Anmeld

28. juli 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hmm. Har en graviditetstest med en lilla streg og en sort streg. Hvad betyder det ?

puha. der må jeg melde pas :-(

Anmeld

28. juli 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Tror nu mest på at den er negativ. ellers så prøv at tag en ny

Anmeld

28. juli 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvordan ved man at ens HCG tal stiger langsomt hvis man ikke er 100% sikker på man er gravid? Har du fået tjekket det ved lægen? Hvis man kan se HCG der burde man vel også kunne se det på en test? 

Ved godt man kan teste sent fordi man ikke producere så meget HCG hormon... 

Har du været til lægen og fået tjekket det?

Krydser mine fingre for dig.. 

Bare fordi man tester positivt ved lægen behøver man ikke at gøre det derhjemme.. Jeg har aldrig kunnet fremdrive en positiv test derhjemme før omkring uge 10 og det er ved begge de graviditeter jeg har haft, til gengæld så har jeg kunnet få to streger frem oppe ved lægen begge gange allerede en dag over tid..

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Held og lykke med det!

Mange tak. Nej det tænkte jeg nok. Men de siger jo at den ikke kan vise positivv, hvis man ikke er gravid, men kan godt vise negativ. :s

Jeg har taget p-piller siden jeg var 17, er nu 23 og har ALDRIG blødt eller pletblødt mens jeg er igang med pakken, det har altid startet med at plet 2-3 dage efter at jeg er blevet færdig med en pakke. Men er nu begyndt at få brunt udflåd og lidt pletblødning. Kan man godt det lige pludselig når man ikke er færdig med en pakke ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.