Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Bare fordi man tester positivt ved lægen behøver man ikke at gøre det derhjemme.. Jeg har aldrig kunnet fremdrive en positiv test derhjemme før omkring uge 10 og det er ved begge de graviditeter jeg har haft, til gengæld så har jeg kunnet få to streger frem oppe ved lægen begge gange allerede en dag over tid..

Det var hurtigt at du kunne se det ved lægen, men sent derhjemme. Det er mærkeligt, for det er jo samme metode de bruger.

Men det vigtigste er jo at testen viser positivt et sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Mange tak. Nej det tænkte jeg nok. Men de siger jo at den ikke kan vise positivv, hvis man ikke er gravid, men kan godt vise negativ. :s

Jeg har taget p-piller siden jeg var 17, er nu 23 og har ALDRIG blødt eller pletblødt mens jeg er igang med pakken, det har altid startet med at plet 2-3 dage efter at jeg er blevet færdig med en pakke. Men er nu begyndt at få brunt udflåd og lidt pletblødning. Kan man godt det lige pludselig når man ikke er færdig med en pakke ?

Så vidt jeg ved kan den ikke sige positiv inden for den korrekte tid, hvis ikke man er gravid, men godt negativ selvom man er. Men uden for den angivne testtid kan den vist gøre begge dele. Derfor de skriver, man ikke kan regne med testen uden for testtiden!

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Så vidt jeg ved kan den ikke sige positiv inden for den korrekte tid, hvis ikke man er gravid, men godt negativ selvom man er. Men uden for den angivne testtid kan den vist gøre begge dele. Derfor de skriver, man ikke kan regne med testen uden for testtiden!

Okay. Mange tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.