Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Miss-86

Så er der kommet en negativ graviditetstest, men ifølge mine beregninger er jeg ca. 5+5 uger henne, hvis jeg er gravid og mit HCG tal stiger meget langsomt, så prøver at teste igen om 2 uger, så får jeg et 100% rigtigt svar.

Okay, det er spændende, hvad den viser om 2 uger så ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Okay, det er spændende, hvad den viser om 2 uger så ..

Ja

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvordan ved man at ens HCG tal stiger langsomt hvis man ikke er 100% sikker på man er gravid? Har du fået tjekket det ved lægen? Hvis man kan se HCG der burde man vel også kunne se det på en test? 

Ved godt man kan teste sent fordi man ikke producere så meget HCG hormon... 

Har du været til lægen og fået tjekket det?

Krydser mine fingre for dig.. 

Fordi at ens HCG tal skal være over et bestemt tal før man er gravid ( det har jeg været fald fået af vide ) kan også være at det er mit HCG hormon som jeg ikke prodicere så meget af ? Og lægens test er samme måde som dem man bruger herhjemme. Så det hjælper ikke at gå til lægen. Sidste gang var jeg også 7+ uger henne før den viste positiv. Og det har været på trods af at de må sygehuset og ved lægen har testet mig samlagt 6 gange før den 7. som viste positiv.

Tusinde tak. Blev helt skuffet i dag da den vidste negativ

Anmeld

24. juli 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Det gjorde jeg imorges. Den viste negativ. Men prøver igen om 2 uger, for ifølge min beregning så er jeg 5+5 uger henne i dag, hvis jeg er gravid og mit HCG tal stiger meget langsomt, så om 2 uger viser den hvis jeg er gravid med sikkerhed.

Super god ide! :-)
jeg krydser finger for at det går som du vil have det! :-) 

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Anette&Sophia skriver:

Super god ide! :-)
jeg krydser finger for at det går som du vil have det! :-) 

Hmm. Har en graviditetstest med en lilla streg og en sort streg. Hvad betyder det ?

Anmeld

26. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hmm. Har en graviditetstest med en lilla streg og en sort streg. Hvad betyder det ?

Prøv at smide den herind så vi kan se

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Prøv at smide den herind så vi kan se

Det gøre jeg lige imorgen. Den ligger nemlig ved mine forældre.

Anmeld

26. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det gøre jeg lige imorgen. Den ligger nemlig ved mine forældre.

Okay, men altså, to streger betyder jo gravid, ligemeget hvilken farve de har, så længe man kan se dem

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay, men altså, to streger betyder jo gravid, ligemeget hvilken farve de har, så længe man kan se dem

Men den kom ikke samme dag. tror jeg ikke. Tog testen i tirsdags og så helt tilfældigt i dag, da jeg vil ud med affald at der var to, bare i forskellige farver.

Anmeld

26. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Men den kom ikke samme dag. tror jeg ikke. Tog testen i tirsdags og så helt tilfældigt i dag, da jeg vil ud med affald at der var to, bare i forskellige farver.

Hmm... Ja så er den jo ikke til at regne med, du må prøve at teste i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.