Gravid eller fed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

B&J

jeg syntes du skal tage en test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes du skal tage en test 

Hvad gøre at du synes at det ligner en graid og ikke en fed ? Og gøre jeg på søndag. Tak

Anmeld

20. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Hvad gøre at du synes at det ligner en graid og ikke en fed ? Og gøre jeg på søndag. Tak

jeg vil slet ikke dømme det... vil da håbe på det er en gravid mave hvis i ønsker det og hvis ikke håber jeg du er lidt ekrotisk buttet

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil slet ikke dømme det... vil da håbe på det er en gravid mave hvis i ønsker det og hvis ikke håber jeg du er lidt ekrotisk buttet

Jeg er enlig. Men min eks kæreste og jeg er blevet " hygge-venner " men har været beskyttet alle gangene, undtagen første gang, men han trak sig ud og det var 1-2 dage før min ægløsning, så kan jo godt lade sig gøre alligevel. Ved ikke selv hvad jeg ønsker. Og heller ikke ham, andet end at han gerne vil have børn en gang, men med den rette. Men hvis jeg er gravid, så tager vi den derfra.

Anmeld

20. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg er enlig. Men min eks kæreste og jeg er blevet " hygge-venner " men har været beskyttet alle gangene, undtagen første gang, men han trak sig ud og det var 1-2 dage før min ægløsning, så kan jo godt lade sig gøre alligevel. Ved ikke selv hvad jeg ønsker. Og heller ikke ham, andet end at han gerne vil have børn en gang, men med den rette. Men hvis jeg er gravid, så tager vi den derfra.

jaa det kan sagtens lad sig gøre for der kommer jo altid lidt ud af manden selv om han trækker sig ud

men ja i må jo tage den der fra og se hvad der sker

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa det kan sagtens lad sig gøre for der kommer jo altid lidt ud af manden selv om han trækker sig ud

men ja i må jo tage den der fra og se hvad der sker

Ja nemlig. Mange tak. Det gøre vi også.

Anmeld

20. juli 2012

Zelinasmor

Jeg synes ordet fed er lige voldsomt nok.. Det der er slet ikke i nærheden af FED .

Men umiddelbart synes jeg ikke det ligner en gravid mave. Prøv en test

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg synes ordet fed er lige voldsomt nok.. Det der er slet ikke i nærheden af FED .

Men umiddelbart synes jeg ikke det ligner en gravid mave. Prøv en test

Sød måde atr skrive det på. Tak

Anmeld

22. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Sød måde atr skrive det på. Tak

har du testet???

Anmeld

22. juli 2012

SS82

Hvor langt er du henne hvis du er gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.