tude indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

nej der er ingen af de andre der tør... fordi jeg er hybermobil i bækkenet og de ik er uddannet i bækken og underliv... så kan de meget let gøre mere galt end godt...

Nej så er det da heller ik nemt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kay

StineW79 skriver:

Nej så er det da heller ik nemt! Vh stine

lige netop... og hun tog afsted i sidste uge... og skulle være i frankrig i en måned...

det kan man da ik være beknedt når man er min fys  

ej hun skal jo også ha sin ferie... og smerterne er til a holde ud når lillepigen bare ligger stille... så alt koldt og alt med sukker holder jeg mig væk fra lige pt... for det sætter gang i hende... det samme gør god musik.... så det er slut nu...

Anmeld

19. juli 2012

Savannah

Kay skriver:

tak hvor er du sød

har handlet til jeg skulle bage boller... men det tror jeg ik jeg får gjort lige i dag... har forresten lavet en update

https://www.baby.dk/debat/184016pi1/graviditet/update-tude-indlaeg---.aspx

Hvis kræfterne ikke er til at bage, så kan du jo lave koldhævet brød, så slipper du for at ælte

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Hvis kræfterne ikke er til at bage, så kan du jo lave koldhævet brød, så slipper du for at ælte

har en kenwood køkken maskine der ælter for mig... men det der med ind og ud af ovnen og alt det...

har vildt lyst til hjemmelavede boller nemlig... men kan jo håbe manden kommer tidligt hjem så han kan hjælpe

Anmeld

19. juli 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Kay skriver:

tror ik det var veer...

der jeg skal holde pause er når hun bevæger sig... fordi hun liger så dybt i mit bækken og at jeg er hybermobil i bækkenet og har bækkenløsning... så hver gang hun bevæger sig så skubber hun jo de tre bækken led lidt længere fra hinanden... og det gør ondt i jag...

håber det var til at forstå det jeg skrev

Nåh :-D .. Håber det bliver bedre for dig hurtigst muligt

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Nåh :-D .. Håber det bliver bedre for dig hurtigst muligt

bliver det nok først rigtig når hun kommer ud... for så er hun jo ik i bækkenet længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.