tude indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Kay skriver:

ja et tude, ha ondt af mig selv indlæg... men har brug for at komme ud med det!!

fuck det er ik sjovt lige nu...

mit bækken har gjort så ondt i dag... har ik kunne meget andet end at ligge på sofaen...

hun bore sig virkelig meget ned... og det gør så ondt hver gang hun bevæger sig... og lige nu har hun hikke

ligger bare og tudder fordi det gør så ondt...

føler mig som en forfærdelig mor der bare ønsker hun kommer ud med det samme... for hun skal jo ik komme ud hvis ik hun er klar... men fuck det gør bare så ondt... der er jag hele tiden og det gør også ondt i mellem jagene...

det har aldrig været så slemt som det er i dag... føler ikke engang jeg kan overskue at gå ud og tisse... for det gør så ondt hvergang jeg bevæger mig...

fuck jeg føler mig ynkelig...

Er du sikker på at det ikke er veer du har? Eftersom du også skal holde pauser, mens du skriver?

Håber godt nok det går over for dig hurtigt! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

AnnaK89

Æv altså
Stort kram

Anmeld

19. juli 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ej hvor træls.  Der ik en anden du ka gå ved mens hun har ferie? Vh stine

nej der er ingen af de andre der tør... fordi jeg er hybermobil i bækkenet og de ik er uddannet i bækken og underliv... så kan de meget let gøre mere galt end godt...

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Missq4 skriver:

ååhh hvor jeg kender det jeg havde også bækkenløsning i min sidste gravidet en slem en af slagsen og der gjord at jeg fik ødelagt de sener der holder hoften så til hverdag kan jeg ikke ret meget før jeg har rigtig ondt og ikke kan gå og jeg er nu gravid igen (det er 7 år siden sidst gang) men det er begyndt vise teng på bækkenløsning igen så jeg frygter virklig hvor slemt det bliver denne gang og at det ikke ødelægger mere,

så jeg vil råde dig til at slappe af (man kan ikke andet når man har ondt det ved jeg ) men de dage hvor man så kan så lade være med at lav for meget jeg lyttede ikke til min krop og nu har jeg som sagt en ødelagt hofte som der ikke kan gøres noget ved.

håber du ikke bliver ved med at ha så ondt

har været sygemeldt siden uge 16+ pga BL... så kender godt til at passe på mig selv... min læge var sikker på jeg ville ende i kørestol 2-3 måneder før termin... men har gået til fys og speciel vand træning ved fys og passet rigtig meget på mig selv... samt lavet øvelser flere gange hver dag for at holde muskelerne igang så de kunne holde fast...

men tak

Anmeld

19. juli 2012

Kay

BigBabyWish12 skriver:

god plan at have, så har du da sat en dag på, og hvis det går væk som det forhåbentlig gør så nævn det nu alligevel så du kan få at vide hvad du skal gøre hvis det kommer igen.

håber du kan finde hvile, og hvem ved måske betyder det at hun vil ud nu siden du skriver hun maser mod udgangen

ja snakker med hende om det med sikkerhed...

Anmeld

19. juli 2012

christina92

Kay skriver:

ja et tude, ha ondt af mig selv indlæg... men har brug for at komme ud med det!!

fuck det er ik sjovt lige nu...

mit bækken har gjort så ondt i dag... har ik kunne meget andet end at ligge på sofaen...

hun bore sig virkelig meget ned... og det gør så ondt hver gang hun bevæger sig... og lige nu har hun hikke

ligger bare og tudder fordi det gør så ondt...

føler mig som en forfærdelig mor der bare ønsker hun kommer ud med det samme... for hun skal jo ik komme ud hvis ik hun er klar... men fuck det gør bare så ondt... der er jag hele tiden og det gør også ondt i mellem jagene...

det har aldrig været så slemt som det er i dag... føler ikke engang jeg kan overskue at gå ud og tisse... for det gør så ondt hvergang jeg bevæger mig...

fuck jeg føler mig ynkelig...

Jeg sender mange mange

Synes virkelig det lyder rigtig rigtig hårdt for dig! Vill nok ikke være så dum en idé hvis hun snart overvejede at komme helt ud...

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Er du sikker på at det ikke er veer du har? Eftersom du også skal holde pauser, mens du skriver?

Håber godt nok det går over for dig hurtigt! ..

tror ik det var veer...

der jeg skal holde pause er når hun bevæger sig... fordi hun liger så dybt i mit bækken og at jeg er hybermobil i bækkenet og har bækkenløsning... så hver gang hun bevæger sig så skubber hun jo de tre bækken led lidt længere fra hinanden... og det gør ondt i jag...

håber det var til at forstå det jeg skrev

Anmeld

19. juli 2012

Kay

christina92 skriver:

Jeg sender mange mange

Synes virkelig det lyder rigtig rigtig hårdt for dig! Vill nok ikke være så dum en idé hvis hun snart overvejede at komme helt ud...

tak... har lige lavet en update

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Årh Sender en masse god energi i din retning.. Hvis du var lidt tættere på ville jeg komme og lave en kop the til dig og servere en nybagt bolle til lidt pleje af sindet
Håber snart du får lidt ro.

tak hvor er du sød

har handlet til jeg skulle bage boller... men det tror jeg ik jeg får gjort lige i dag... har forresten lavet en update

https://www.baby.dk/debat/184016pi1/graviditet/update-tude-indlaeg---.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.