tude indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Kay

ja et tude, ha ondt af mig selv indlæg... men har brug for at komme ud med det!!

fuck det er ik sjovt lige nu...

mit bækken har gjort så ondt i dag... har ik kunne meget andet end at ligge på sofaen...

hun bore sig virkelig meget ned... og det gør så ondt hver gang hun bevæger sig... og lige nu har hun hikke

ligger bare og tudder fordi det gør så ondt...

føler mig som en forfærdelig mor der bare ønsker hun kommer ud med det samme... for hun skal jo ik komme ud hvis ik hun er klar... men fuck det gør bare så ondt... der er jag hele tiden og det gør også ondt i mellem jagene...

det har aldrig været så slemt som det er i dag... føler ikke engang jeg kan overskue at gå ud og tisse... for det gør så ondt hvergang jeg bevæger mig...

fuck jeg føler mig ynkelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

ja et tude, ha ondt af mig selv indlæg... men har brug for at komme ud med det!!

mit bækken har gjort så ondt i dag... har ik kunne meget andet end at ligge på sofaen...

hun bore sig virkelig meget ned... og det gør så ondt hver gang hun bevæger sig... og lige nu har hun hikke

føler mig som en forfærdelig mor der bare ønsker hun kommer ud med det samme... for hun skal jo ik komme ud hvis ik hun er klar... men fuck det gør bare så ondt... der er jag hele tiden og det gør også ondt i mellem jagene...

det har aldrig været så slemt som det er i dag... føler ikke engang jeg kan overskue at gå ud og tisse... for det gør så ondt hvergang jeg bevæger mig...

Øvvvvvvvvvvvvvvvvv .... 

Anmeld

18. juli 2012

OktoberMor

Kay skriver:

Øv hvor er det trist at høre.. Jeg syntes godt nok du fortjener et kram, du skal ikke føle dig som en forfærdelig mor.. For det er du langt fra, du forbander bare de fandens smerter som graviditeten har medført.. Øv hvor jeg håber en god natsøvn vil løse dit problem.. ;-)

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Jeg føler virkelig med dig!!!! Det gør nuller-naller!!! Har det på samme måde.... er dog kun i uge 32 i morgen!

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

Årh din stakkel, håber det betyder at hun er på vej ud til dig..man må gerne være træt at det og ønske barnet kommer NU..
Håber du får sovet ok i nat!

Anmeld

18. juli 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Øvvvvvvvvvvvvvvvvv .... 

gør så ondt at jeg ik tror jeg ville opdage hvis jeg fik veer...

Anmeld

18. juli 2012

Kay

OktoberMor skriver:

Øv hvor er det trist at høre.. Jeg syntes godt nok du fortjener et kram, du skal ikke føle dig som en forfærdelig mor.. For det er du langt fra, du forbander bare de fandens smerter som graviditeten har medført.. Øv hvor jeg håber en god natsøvn vil løse dit problem.. ;-)

frygter virkelig natten... ved ik om jeg overhoved kan sove...  

Anmeld

18. juli 2012

B&J

ej hvor er jeg bare super ked af det på dine vejne håber snart det letter en lille smule så det ikke gør så ondt på dig

Anmeld

18. juli 2012

BigHope13

Øv hvor har jeg ondt af dig har aldrig været gravid så kender ikke til disse smerter, men kan huske at du har døjet med det dumme bækken fra meget tidligt i graviditeten,
så jeg tror at det er ganske NORMALT at have de tanker nu, og det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor. Som du selv siger ønsker du jo også hun bliver derinde til hun er klar. men vil da ønske for dig at hun snart kommer ud så du bare kan nyde at være til og blive fri for alle smerterne

Anmeld

18. juli 2012

Kay

MorDk skriver:

Jeg føler virkelig med dig!!!! Det gør nuller-naller!!! Har det på samme måde.... er dog kun i uge 32 i morgen!

er normalt pænt hårfør... har også sat mit knæ på plads da det gik af led... men det her er jo 1000 gange værer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.