tude indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Årh din stakkel, håber det betyder at hun er på vej ud til dig..man må gerne være træt at det og ønske barnet kommer NU..
Håber du får sovet ok i nat!

hvis det bliver ved på denne måde få jeg ik sove...

må holde mange pauser for at skrive her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Kay

B&J skriver:

ej hvor er jeg bare super ked af det på dine vejne håber snart det letter en lille smule så det ikke gør så ondt på dig

håber jeg også... enten det eller hun finder vejen ud...

Anmeld

18. juli 2012

Kay

BigBabyWish12 skriver:

Øv hvor har jeg ondt af dig har aldrig været gravid så kender ikke til disse smerter, men kan huske at du har døjet med det dumme bækken fra meget tidligt i graviditeten,
så jeg tror at det er ganske NORMALT at have de tanker nu, og det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor. Som du selv siger ønsker du jo også hun bliver derinde til hun er klar. men vil da ønske for dig at hun snart kommer ud så du bare kan nyde at være til og blive fri for alle smerterne

ja... men det har aldrig været så slemt som nu...

Anmeld

18. juli 2012

B&J

Kay skriver:

håber jeg også... enten det eller hun finder vejen ud...

jjaaa alt den smerte så må hun altså komme ud til jer

Anmeld

18. juli 2012

Kay

B&J skriver:

jjaaa alt den smerte så må hun altså komme ud til jer

Anmeld

18. juli 2012

BigHope13

Kay skriver:

ja... men det har aldrig været så slemt som nu...

hvor er det surt at man skal igennem sådanne smerter for at få sin mest dyrebare gave.

nu kender jeg ikke så meget til alt sådan noget, men du kan da ikke holde til sådanne smerter 3 uger endnu eller mere hvis du går over tid!!
kan du ikke blive sat i gang eller noget når du er 37+??

Anmeld

18. juli 2012

Kay

hvor er det surt at man skal igennem sådanne smerter for at få sin mest dyrebare gave.

nu kender jeg ikke så meget til alt sådan noget, men du kan da ikke holde til sådanne smerter 3 uger endnu eller mere hvis du går over tid!!
kan du ikke blive sat i gang eller noget når du er 37+??

aner det ik... det er først blevet så slemt i dag... så det er ik noget jeg har undersøgt... og ved ik hvem jeg skal spørge...

for nej... 3 uger sådan her holder jeg ik til...

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv hvor er det træls for dig!! 

Nu er der heldigvis ik længe til at hun kommer og hvis det ka trøste dig så går det heldigvis hurtigt væk igen når du har født! Det gjorde mit i hvert fald! Og håber dit også gør!!! 

Kom så ud baby  Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

gør så ondt at jeg ik tror jeg ville opdage hvis jeg fik veer...

Puhaaa det er sku ikke sjovt !! Det er jeg da ked af ... Du må bare slappe af og putte dig

Anmeld

18. juli 2012

Kay

StineW79 skriver:

Øv hvor er det træls for dig!! 

Nu er der heldigvis ik længe til at hun kommer og hvis det ka trøste dig så går det heldigvis hurtigt væk igen når du har født! Det gjorde mit i hvert fald! Og håber dit også gør!!! 

Kom så ud baby  Vh stine

ja... kan bare ik lade være med at tænke at hvis jeg går over tid er der 5 uger tilbage... det er meget lang tid når det gør så ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.