update: tude indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2012

Kay

i går aftes kom jeg ud af sofaen med hjælp fra manden... gik på toiletter og ind under den varme bruser og fik noget dejlig varmt vand ned over lænden... og lavede nogle små øvelser min fys siger skulle hjælpe på smerten...

det gjorde det også lidt... men hver gang den lille bevægede sig gjorde det stadig rigig ondt...

tøffede så ind og lage mig i sengen, hvor jeg kæmpede mig frem til en stilling jeg kunne ligge i... og manden lå og nussede mig indtil han faldt i søvn...

har kunne sove i nat... når den lille har ligget stille... og hun er stadig ubegribelig aktiv selvom de kloge hoveder siger at hun ikke har så meget plads så derfor skulle hun ikke kunne bevæge sig lige så meget...

tror jeg får en dag hvor jeg sover når jeg kan og ik kommer ud af døren... men tøffer lidt her hjemme (læs ligge på sofaen)...

og håber på hun ligger mere stille der inde i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

christina92

Kay skriver:

i går aftes kom jeg ud af sofaen med hjælp fra manden... gik på toiletter og ind under den varme bruser og fik noget dejlig varmt vand ned over lænden... og lavede nogle små øvelser min fys siger skulle hjælpe på smerten...

det gjorde det også lidt... men hver gang den lille bevægede sig gjorde det stadig rigig ondt...

tøffede så ind og lage mig i sengen, hvor jeg kæmpede mig frem til en stilling jeg kunne ligge i... og manden lå og nussede mig indtil han faldt i søvn...

har kunne sove i nat... når den lille har ligget stille... og hun er stadig ubegribelig aktiv selvom de kloge hoveder siger at hun ikke har så meget plads så derfor skulle hun ikke kunne bevæge sig lige så meget...

tror jeg får en dag hvor jeg sover når jeg kan og ik kommer ud af døren... men tøffer lidt her hjemme (læs ligge på sofaen)...

og håber på hun ligger mere stille der inde i dag...

Det lyder i min øre som en rigtig rigtig god plan!! Dejligt du fik lidt søvn.

Masser af hvile, det er jo hårdt at have det sådan der, og du skulle jo gerne have lidt kræfter og overskud tilbage når der for alvor kommer gang i den.

Anmeld

19. juli 2012

Kay

christina92 skriver:

Det lyder i min øre som en rigtig rigtig god plan!! Dejligt du fik lidt søvn.

Masser af hvile, det er jo hårdt at have det sådan der, og du skulle jo gerne have lidt kræfter og overskud tilbage når der for alvor kommer gang i den.

jeps skulle jeg gerne... nej hvor jeg glæder mig til hun kommer ud...

Anmeld

19. juli 2012

Savannah

Godt du fik lindret smerterne og sovet lidt

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Godt du fik lindret smerterne og sovet lidt

jeps... men kunne godt bruge en lur nu... skal bare lige overbevise hende om hun skal ligge stille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.