Kay skriver:
ja et tude, ha ondt af mig selv indlæg... men har brug for at komme ud med det!!
fuck det er ik sjovt lige nu...
mit bækken har gjort så ondt i dag... har ik kunne meget andet end at ligge på sofaen...
hun bore sig virkelig meget ned... og det gør så ondt hver gang hun bevæger sig... og lige nu har hun hikke 
ligger bare og tudder fordi det gør så ondt... 
føler mig som en forfærdelig mor der bare ønsker hun kommer ud med det samme... for hun skal jo ik komme ud hvis ik hun er klar... men fuck det gør bare så ondt... der er jag hele tiden og det gør også ondt i mellem jagene...
det har aldrig været så slemt som det er i dag... føler ikke engang jeg kan overskue at gå ud og tisse... for det gør så ondt hvergang jeg bevæger mig...
fuck jeg føler mig ynkelig...
ååhh hvor jeg kender det jeg havde også bækkenløsning i min sidste gravidet en slem en af slagsen og der gjord at jeg fik ødelagt de sener der holder hoften så til hverdag kan jeg ikke ret meget før jeg har rigtig ondt og ikke kan gå og jeg er nu gravid igen (det er 7 år siden sidst gang) men det er begyndt vise teng på bækkenløsning igen så jeg frygter virklig hvor slemt det bliver denne gang og at det ikke ødelægger mere,
så jeg vil råde dig til at slappe af (man kan ikke andet når man har ondt det ved jeg ) men de dage hvor man så kan så lade være med at lav for meget jeg lyttede ikke til min krop og nu har jeg som sagt en ødelagt hofte som der ikke kan gøres noget ved.
håber du ikke bliver ved med at ha så ondt 
Anmeld