Giv os nu en datter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Ja men at blive ved og ved fordi man ønsker sig et bestemt køn... det sys jeg er forkert. Stakkels børn siger jeg bare...!

Det forstår jeg heller ikke.. Det er kun hendes reaktion i øjeblikket jeg kan sætte mig ind i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er målløs... Virkelig. Synes det er utroligt... Ja. Jeg ved sgu ikke. Målløs.

Anmeld

17. juli 2012

Betina_fra_Als

Min søster har 3 drenge, og ønsker sig så inderligt en pige, hun er nu gravid, ca 6 mdr henne, og har fået at vide hvad hun får - EN PIGE!!!

Så hun er glad og lykkelig, men havde det været en dreng igen, var det bare dejligt, fordi så skulle hun ikke ud og skaffe pige tøj og ting.

Men jeg fatter ikke, at man kan være så skuffet over at få noget andet end det man lige ønsker sig, hvorfor ikke bare være glad for at barnet er sundt og raskt.

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

M (: skriver:

Jep, skal helt sikkert se med..

Har en bekendt, der stod i modsatte situation - i følge eget udsagn har hun KUN fire piger.. Og hun har aldrig tilgivet nr. 2 at hun ikke blev en søn.. Det er sgu sørgeligt.. 

Hvor er det pinligt og virkelig tragisk, at nogen opfører sig på en måde Måske er det godt, de ikke har fået piger, da de måske ville blive favoriseret helt urimeligt

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

wamse skriver:

Altså jeg har da her inde læst indlæg, som spurgte ind til, hvornår og hvordan chancerne for et bestemt køn var størst, så så fremmed kan tanken heller ikke være her inde.

Jeg står fuldt ud ved, at jeg ved min 3. havde et håb for en datter, men gjorde absolut intet for, at det være en større sandsynlighed for dette. Havde det været en dreng, så havde jeg elsket mit barn ubetinget. Efter 2 drenge kunne jeg bare godt tænke mig en datter også.

Anmeld

17. juli 2012

blomst84

Jeg syntes de burde skamme sig! Nogen ting er man bare ikke herre over, og syntes de virker ekstremt forkælede.... 

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

Laulund87 skriver:

Det forstår jeg heller ikke.. Det er kun hendes reaktion i øjeblikket jeg kan sætte mig ind i

Der hvor jeg stejler, det er at hun blir ved med at være sur og skuffet, og manden fortæller at det også går ud over ham....
Og tænker om, hvis hun skulle få en pige, om hun så ville elske hende højere end hendes 5 skønne drenge??!

Anmeld

17. juli 2012

HopinWishin

Sys de kvinder skulle skamme sig altså...

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

Jeg syntes de burde skamme sig! Nogen ting er man bare ikke herre over, og syntes de virker ekstremt forkælede.... 

Og dejligt at der Er nogle ting vi ikke herre er over!!

Anmeld

17. juli 2012

M (:

Baagøe skriver:

Hvor er det pinligt og virkelig tragisk, at nogen opfører sig på en måde Måske er det godt, de ikke har fået piger, da de måske ville blive favoriseret helt urimeligt

Ja, hvor uønskede de tidligere bøn må føle sig, når/hvis den længe ønskede prins/prinsesse endelig kom.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.