Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Mullemus86

I 'min' svømmehal er der hængt en seddel op om, at drenge på 7 år skal klæde om i mændenes omklædningsrum.. tænker at det er ok og synes det er rigtig fint at de skilter med deres regel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

LinLin

Maja_4000 skriver:

Jeg synes at når de når skolealderen skal de i deres "eget" omklædningsrum .. Men gerne før

Så hvis din datter var med sin far i svømmehallen skulle hun kunne klare sig selv som 4-5 årig?!

Anmeld

14. juli 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DAs mor skriver:

Hvor gamle må de efter din mening være?

(selvfølgelig også 'piger med i Herreomklædning' )

Nu er vores store en pige, hun er knap 7 år og ville aldrig kunne få hende til at skulle gå alene ind et sted hun ikke kender og selv gøre sig kar og tage bad og alt ting. Det er hun slet ikke moden til og alt for genert.

Ved ikke hvad alder jeg synes ville være passende, 8 måske? Kommer vel i høj grad an på det enkelte barn.

Anmeld

14. juli 2012

Kay

jeg bliver sådan lidt bekymret for hvad de kan blive "udsat" for i den alder alene i et omklædningsrum... er jeg den eneste der har det sådan??  det er jo ikke hele tiden der er opsyn i oklædningen....

jeg syntes alle svømmehaller burde havde familie omklædnings rum så var der ikke det problem...

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Mullemus86 skriver:

I 'min' svømmehal er der hængt en seddel op om, at drenge på 7 år skal klæde om i mændenes omklædningsrum.. tænker at det er ok og synes det er rigtig fint at de skilter med deres regel

Det lyder fornuftigt med 7 år synes jeg

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Kay skriver:

jeg bliver sådan lidt bekymret for hvad de kan blive "udsat" for i den alder alene i et omklædningsrum... er jeg den eneste der har det sådan??  det er jo ikke hele tiden der er opsyn i oklædningen....

jeg syntes alle svømmehaller burde havde familie omklædnings rum så var der ikke det problem...

Ja det er jeg sgu også

Anmeld

14. juli 2012

132319

8 år eller når de selv føler sig klar til det

Anmeld

14. juli 2012

Maja_4000

DAs mor skriver:

Så hvis din datter var med sin far i svømmehallen skulle hun kunne klare sig selv som 4-5 årig?!

Ej , de kommer jo ikke i skole som 4 årige

Jeg mente bare at hvis de KAN klare sig før de er omkring de 6 år , ser jeg ikke nogen grund til at de ikke gør det

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Nu er vores store en pige, hun er knap 7 år og ville aldrig kunne få hende til at skulle gå alene ind et sted hun ikke kender og selv gøre sig kar og tage bad og alt ting. Det er hun slet ikke moden til og alt for genert.

Ved ikke hvad alder jeg synes ville være passende, 8 måske? Kommer vel i høj grad an på det enkelte barn.

Problemet er jo nok at de ikke kan tage stilling til hvert eneste barn der kommer.... Når min bliver 7 må jeg bare sørge for at der er en mand med han kender!
Han er i hvert alt for lille nu! (6 til september)

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Maja_4000 skriver:

Ne

Ej , de kommer jo ikke i skole som 4 årige

Jeg mente bare at hvis de KAN klare sig før de er omkring de 6 år , ser jeg ikke nogen grund til at de ikke gør det

Nej men du mente de kunne før skolealderen og så medregnede jeg bare at piger ofte er mere modne end denne ;-)

Ville nu også stadig have mine betænkeligheder hvis David selv mente han kunne nu, når det er et fremmed sted vi skal hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.