Hvor længe må drenge komme med i kvindeomklædningsrummet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

LinLin

Månsson skriver:

Hva så når han ska i skole og de har gymnastik eller sådan noget så ska han jo klare mere eller mindre det samme selv

Det synes jeg er noget andet end at blive sendt ind et fremmed sted uden en eneste man kender ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

mpr

Månsson skriver:

Jeg er for så vidt ligeglad med om sådan en knægt glor, tror ik jeg har noget han ikke har set før men han er dælme gammel nok til at ku klare sig selv og der er jo mange der ikke bryder sig om at blive nærstuderet på den måde

Præcis sådan nogen som mig ^^''

Anmeld

14. juli 2012

Maja_4000

Jeg synes at når de når skolealderen skal de i deres "eget" omklædningsrum .. Men gerne før

Anmeld

14. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Ok :-)
Jeg tænker måske til og med 6 år er 'passende'. Han er stadig ligeglad, men hvis min kæreste er med kommer David selvfølgeligmed ham..

Jeg synes i hvert fald han er for lille nu

Ja 6 år er nok bedre, synes bare f.eks 5 år lyder af en lille én der skal klare det hele selv Så 6 år er nok også den alder jeg synes lyder passende til at så kan de selv klare bad osv

Anmeld

14. juli 2012

PernilleogLouis

I "vores" svømmehal siger de 7 år. 

Jeg ville ik sende min dreng på 5-6 år alene ind i et omklædningsrum lige syns jeg faktisk 7 år virker som småt men ændrer måske mening når han når den aldwr

Anmeld

14. juli 2012

L&V

DAs mor skriver:

Det synes jeg er noget andet end at blive sendt ind et fremmed sted uden en eneste man kender ;-)

Oki.. Jeg syntes bare det er for meget

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Chel1992 skriver:

Mener så snart de kan selv.. Og hvis de har begyndt at vise interesse for kønsdele og bryster så skal de lære ikke at stirre...

Ved det måske ikke er lige til osv men i hvert fald for mig selv så bliver jeg meget blufærdig hvis jeg ser drenge over 6 inde i kvinde omklædning mest af alt fordi de tit står og kigger på en.. Men selvfølgelig er man enlig så er det jo tit man ikke bare kan sige de skal ind i det anede omklædnings rum

Hehe... Han stirrer ikke

Jeg er for det meste afsted alene eller med veninder eller min mor, da min kæreste arbejder i weekenderne, hvor sådan noget normalt kan lade sig gøre :-)

Anmeld

14. juli 2012

L&V

Chel1992 skriver:

Præcis sådan nogen som mig ^^''

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

kicha skriver:

I "vores" svømmehal siger de 7 år. 

Jeg ville ik sende min dreng på 5-6 år alene ind i et omklædningsrum lige syns jeg faktisk 7 år virker som småt men ændrer måske mening når han når den aldwr

Jeg synes godt nok også min er for lille lige til det

Anmeld

14. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Ja 6 år er nok bedre, synes bare f.eks 5 år lyder af en lille én der skal klare det hele selv Så 6 år er nok også den alder jeg synes lyder passende til at så kan de selv klare bad osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.