Dinna88 skriver:
Det lyder godt nok utroligt ubehageligt, og derudover også meget underligt
Jeg aner virkelig ikke hvad der kan være skyld i dine drømme - men jeg er bare overbevist om at det er ens underbevidst der arbejder for fulde skrald. Så når du drømmer noget, så tror jeg på, at det er fordi du har noget omkring der, i sit sind, som du måske ikke helt er klar over. Om det viser sig direkte eller om det er kringlede omveje - som f.eks. at det du drømte at du gjorde som mor, måske har noget at gøre med at du frygter det.
Så ved jeg så ikke mht. det med din far - det lyder SÅ skræmmende, ubehageligt og jeg ved ikke hvad. Kan slet ikke forestille mig det 
Du kan jo prøve at gå på biblio og læse om drømmetydning. Det kan faktisk været ret interessant - bare husk at skelne mellem dem der har lidt for gode fantasier, og dem der reelt tror på drømmetydning 
Tak for omtanken
jeg er helt sikker på, at det er min barndom (som jeg kun husker meget få procent af) med en alkoholisk far, der spiller mig et puds. Drømmen har jeg altid haft, siden jeg var helt lille. Måske det udspiller sig af at jeg har været bange for at det skulle lede til det - men jeg ved det ikke, da jeg ikke kan huske min barndom.
men nej, jeg HADER at være syg netop grundet drømmen, og ikke grundet sygdommen. Heldigvis er der mange år imellem!
Jamen jeg er snart vant til de der sindsyge drømme - det er rart at kunne huske hvad man drømmer, jeg bliver ok negativ de morgener jeg vågner og er blank - men igen; det er ikke ret rart, at drømme sådan nogle skræmmende drømme.
Ang drømmetydning, så har jeg prøvet at lede på nettet ( uden held) og jeg har læst en enkelt bog, og jeg fik ikke sådan helt vildt svar på det, så hvis det bliver ved, så må jeg en tur på bibiolotektet ja, det er nok den eneste udvej for mig. Men normalt plager mine drømmer mig ikke som sådan..
Med hensyn til din drøm - kan det være, at du som barn har set din far slå din mor??
Og har du nogensinde undersøgt lige netop den her drøm nærmere?