Ingen fordomme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Rikkeas

Dinna88 skriver:

Det lyder godt nok utroligt ubehageligt, og derudover også meget underligt  Jeg aner virkelig ikke hvad der kan være skyld i dine drømme - men jeg er bare overbevist om at det er ens underbevidst der arbejder for fulde skrald. Så når du drømmer noget, så tror jeg på, at det er fordi du har noget omkring der, i sit sind, som du måske ikke helt er klar over. Om det viser sig direkte eller om det er kringlede omveje - som f.eks. at det du drømte at du gjorde som mor, måske har noget at gøre med at du frygter det. 

Så ved jeg så ikke mht. det med din far - det lyder SÅ skræmmende, ubehageligt og jeg ved ikke hvad. Kan slet ikke forestille mig det  Du kan jo prøve at gå på biblio og læse om drømmetydning. Det kan faktisk været ret interessant - bare husk at skelne mellem dem der har lidt for gode fantasier, og dem der reelt tror på drømmetydning

Tak for omtanken  jeg er helt sikker på, at det er min barndom (som jeg kun husker meget få procent af) med en alkoholisk far, der spiller mig et puds. Drømmen har jeg altid haft, siden jeg var helt lille. Måske det udspiller sig af at jeg har været bange for at det skulle lede til det - men jeg ved det ikke, da jeg ikke kan huske min barndom.  men nej, jeg HADER at være syg netop grundet drømmen, og ikke grundet sygdommen. Heldigvis er der mange år imellem! 

Jamen jeg er snart vant til de der sindsyge drømme - det er rart at kunne huske hvad man drømmer, jeg bliver ok negativ de morgener jeg vågner og er blank - men igen; det er ikke ret rart, at drømme sådan nogle skræmmende drømme. 

Ang drømmetydning, så har jeg prøvet at lede på nettet ( uden held) og jeg har læst en enkelt bog, og jeg fik ikke sådan helt vildt svar på det, så hvis det bliver ved, så må jeg en tur på bibiolotektet ja, det er nok den eneste udvej for mig. Men normalt plager mine drømmer mig ikke som sådan..

Med hensyn til din drøm - kan det være, at du som barn har set din far slå din mor?? 

Og har du nogensinde undersøgt lige netop den her drøm nærmere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Rikkeas

Laulund87 skriver:

Ja det er det nemlig og det må næsten være et budskab. Jeg har nok ikke fundet helt ud af det endnu, siden den bliver ved med at dukke op

Jeg drømmer også tit uhyggelige drømme når jeg er syg

Håber du finder ud af det en af, det er bedst at have klarhed!

Hvad er det for nogle drømme du har, når du er syg? Hvis du vil fortælle mig om det, så lytter jeg gerne..

Anmeld

5. juli 2012

B&J

Rikkeas skriver:

Det gør det ihvertfald nu - jeg indser bare, at uanset hvor vred jeg kan se mig på hende, så ville jeg aldrig nogensinde være ond ved hende.

Så hvis man liige tipper den i den positive retning, så er det måske slet ikke helt så tosset :-)

nej nemlig jeg tænkte faktisk positivt.... tænk hvor hvor godt din lille pige har det hvor meget kærlighed og trykhed også selv om man kan være så sur på dem

Anmeld

5. juli 2012

Laulund87

Rikkeas skriver:

Håber du finder ud af det en af, det er bedst at have klarhed!

Hvad er det for nogle drømme du har, når du er syg? Hvis du vil fortælle mig om det, så lytter jeg gerne..

Ja og det er da lidt interessant hvis man sådan får et "budskab" igennem en drøm.

Hmm jamen kan faktisk ikke rigtig huske drømmene, bare at de er uhyggelige. Sådan med mord osv

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

B&J skriver:

nej nemlig jeg tænkte faktisk positivt.... tænk hvor hvor godt din lille pige har det hvor meget kærlighed og trykhed også selv om man kan være så sur på dem

Du har fuldstændig ret jo. Tak fordi du fik min tankegang vendt 

Anmeld

5. juli 2012

B&J

Rikkeas skriver:

Du har fuldstændig ret jo. Tak fordi du fik min tankegang vendt 

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Laulund87 skriver:

Ja og det er da lidt interessant hvis man sådan får et "budskab" igennem en drøm.

Hmm jamen kan faktisk ikke rigtig huske drømmene, bare at de er uhyggelige. Sådan med mord osv

Jaer, det er rigtigt nok. Nogle gange træffer man sine beslutninger ud fra hvad man har drømt - det har jeg personligt prøvet flere gange.

- Nej puha da, det lyder ikke rart.. Hvorfor skal man drømme sådan noget, bare fordi man bliver syg

Anmeld

5. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dinna88 skriver:

hehe - hej Freud

Jamen, jeg skrev jo, det var den banale version 

Anmeld

5. juli 2012

Laulund87

Rikkeas skriver:

Jaer, det er rigtigt nok. Nogle gange træffer man sine beslutninger ud fra hvad man har drømt - det har jeg personligt prøvet flere gange.

- Nej puha da, det lyder ikke rart.. Hvorfor skal man drømme sådan noget, bare fordi man bliver syg

Jeg tror det er en god retningslinie at man lytter til sine drømme

Ja jeg ved det heller ikke, men mange børn drømmer også grimt når de ligger syge.. Mærkeligt.

Anmeld

5. juli 2012

maria_wlt

Jeg har prøvet noget ligende.. Tror bare det opstår fordi man måske har været frustreret en dag..

Husker at jeg gjorde den en nat hvor jeg var PISSE sur på min mor.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.