Rikkeas skriver:
Hej piger - jeg vil som overskriften indbyder, bede jer om at lægge alle former for fordomme fra jer, når I læser og svarer på dette indlæg.
Jeg drømte i nat, at jeg blev meget meget vred på min 20 mdr gamle datter, jeg drømte at hun skreg og skreg, og jeg slog hende, og sparkede hende, og jeg kan huske at jeg mærkede vreden rigtig tydeligt - endnu værre bliver det, da jeg tænker i drømmen: jeg kan godt forstå den mor, på den der video med den lille dreng.
HVAD SKER DER FOR SÅDAN EN CREEPY DRØM!?
Jeg var så ked af det, da jeg vågnede, og jeg har tænkt over det hele dagen.
Da jeg så den film, med hende moren der tævede sin søn - I ved nok godt hvilken jeg mener; den film der knuste alles hjerter, græd jeg i meget lang tid, og jeg kunne ALDRIG drømme om, at lægge en hånd på mit barn - ja eller andres for den sags skyld.
Hvorfor drømte jeg noget så modbydeligt? 
Normalt når hun bliver så ked af det, så trøster jeg hende - jeg tæver hende ikke bare, ligesom moren i filmen, eller ligesom i min drøm.
Drømmetydere I må gerne komme på banen. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at skulle falde i søvn igen, når jeg skal drømme noget så skrækkeligt altså.
OG HUSK; INGEN FORDOMME!
Du har tænkt meget på videoen og bevidst eller ubevidst spurgt dig selv, om du nogensinde kunne handle sådan - om du også rummer sådan en ondskab. Det er helt naturligt, at vi funderer over, om vi rummer mørke og helt uacceptable sider, som vi holder nede.
En helt banal, psykoanalytisk tilgang til drømmen: Den onde, primitive side rumsterer et eller andet sted i dit id/underjeg. Dit superego/overjeg nægter dig overhovedet at overveje, om den side eksisterer, og det fungerer fint normalt, så dit jeg/ego ikke mærker til den forbudte side. I din underbevidsthed får "kampen" lov at rasere, mens du sover, og der oplever du den ultimative ondskab folde sig ud.
Der er intet unormalt eller farligt ved, at underbevidstheden laver "eksperimenter" i dine drømme.