Hvad jeg har lært, læst og hørt om drømme så er de til for at "løsne op" for dit indre samt fortælle din krop at der er noget galt/noget som der ikke er som deet plejer.
Jeg husker normalt ikke min drømme, medmindre at min krop og min underbevidsthed prøver på at fortælle mig at jeg er frusteret og stresset. Jeg er typen der ikke fortæller hvis der er noget galt eller hvis jeg simpelthen ikke kan bære mere på mine skuldre og derfor gør min krop mig opmærksom på at jeg skal slappe af!
F.eks. drømte jeg en gang at min eks kom tilbage for at få mig igen, og på dette tidspunkt var jeg sammen med en anden og forlovet. I hele drømmen er jeg ved at droppe forholdet til min kæreste for at være sammen med min eks, men drømmen slutter med at jeg leger med min forlovelsesring og fortæller ham at jeg ikke vil være sammen med ham - jeg havde længe haft det dårligt over at han bare var skredet uden at sige noget, men denne drøm var min måde at komme videre, min krop fortalte mig at jeg blev nød til at komme videre.
Et andet eksempel: min bror og vores far var blevet dødelige uvenner og jeg drømte at min bror tæskede ham til døde - igen fordi jeg spekulerede over situationen og det gik mig virkelig meget på, derfor fortalte min underbedvidsthed mig at jeg skulle slappe af og lade være med at stresse mig selv pga. det.
Det blev lidt langt, og ved ikke om du kan bruge det til noget. Det er i hvert fald mine oplevelser omkring mine drømme 
Anmeld