Rikkeas skriver:
Jamen jeg har altid haft nogle ekstremt livlige drømme - og drømmer også, at min kæreste er mig utro med alverdens piger, det kan være ukendte, til veninder. Det har jeg oplevet ved hvert kæreste-skift, hvis man må sige det sådan. Jeg kan stortset altid huske, hvad jeg drømmer, og mange af drømmene er meget ens.
Jeg er aldrig blevet udsat for seksuelle overgreb, eller incest og lignende, men jeg har haft en del svigt i barndommen - men jeg ved ikke, om det er dét der spiller mine drømme et lille puds?
- Din drøm derimod lyder pænt syg! Fuuck man, er der noget du ikke har fået bearbejdet, eller hvad?
Det gør mig ondt at høre - så tør man jo næsten ikke blive syg, når man ved hvad der venter én :-(
Det lyder godt nok utroligt ubehageligt, og derudover også meget underligt
Jeg aner virkelig ikke hvad der kan være skyld i dine drømme - men jeg er bare overbevist om at det er ens underbevidst der arbejder for fulde skrald. Så når du drømmer noget, så tror jeg på, at det er fordi du har noget omkring der, i sit sind, som du måske ikke helt er klar over. Om det viser sig direkte eller om det er kringlede omveje - som f.eks. at det du drømte at du gjorde som mor, måske har noget at gøre med at du frygter det.
Så ved jeg så ikke mht. det med din far - det lyder SÅ skræmmende, ubehageligt og jeg ved ikke hvad. Kan slet ikke forestille mig det 
Du kan jo prøve at gå på biblio og læse om drømmetydning. Det kan faktisk været ret interessant - bare husk at skelne mellem dem der har lidt for gode fantasier, og dem der reelt tror på drømmetydning 
Tak for omtanken
jeg er helt sikker på, at det er min barndom (som jeg kun husker meget få procent af) med en alkoholisk far, der spiller mig et puds. Drømmen har jeg altid haft, siden jeg var helt lille. Måske det udspiller sig af at jeg har været bange for at det skulle lede til det - men jeg ved det ikke, da jeg ikke kan huske min barndom.
men nej, jeg HADER at være syg netop grundet drømmen, og ikke grundet sygdommen. Heldigvis er der mange år imellem!