Ingen fordomme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.734 visninger
61 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Rikkeas

Hej piger - jeg vil som overskriften indbyder, bede jer om at lægge alle former for fordomme fra jer, når I læser og svarer på dette indlæg.

Jeg drømte i nat, at jeg blev meget meget vred på min 20 mdr gamle datter, jeg drømte at hun skreg og skreg, og jeg slog hende, og sparkede hende, og jeg kan huske at jeg mærkede vreden rigtig tydeligt - endnu værre bliver det, da jeg tænker i drømmen: jeg kan godt forstå den mor, på den der video med den lille dreng.

HVAD SKER DER FOR SÅDAN EN CREEPY DRØM!?

Jeg var så ked af det, da jeg vågnede, og jeg har tænkt over det hele dagen. 

Da jeg så den film, med hende moren der tævede sin søn - I ved nok godt hvilken jeg mener; den film der knuste alles hjerter, græd jeg i meget lang tid, og jeg kunne ALDRIG drømme om, at lægge en hånd på mit barn - ja eller andres for den sags skyld.

Hvorfor drømte jeg noget så modbydeligt?

Normalt når hun bliver så ked af det, så trøster jeg hende - jeg tæver hende ikke bare, ligesom moren i filmen, eller ligesom i min drøm.

Drømmetydere I må gerne komme på banen. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at skulle falde i søvn igen, når jeg skal drømme noget så skrækkeligt altså.

OG HUSK; INGEN FORDOMME!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Den lykkelige

Pyha det lyder ubehagelig!!!
Jeg har også haft de mest forfærdelige drømme som sidder i mig selv om nogle er mange år siden..
Men derfor jo aldrig noget jeg ville gøre eller finde på!!

Anmeld

5. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved det ikke... Vil bare lige give et  på vejen! For det kan da ikke have været særlig rart!

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Den lykkelige skriver:

Pyha det lyder ubehagelig!!!
Jeg har også haft de mest forfærdelige drømme som sidder i mig selv om nogle er mange år siden..
Men derfor jo aldrig noget jeg ville gøre eller finde på!!

Nej, det er derfor jeg skrev, at man ikke måtte dømme - netop fordi at man aldrig kunne finde på det, selvom man drømmer det.

Har du et bud på årsagen til denne drøm? :/

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

rikkeregnbue skriver:

Jeg ved det ikke... Vil bare lige give et  på vejen! For det kan da ikke have været særlig rart!

Og det er det heller ikke. Stakkels barn i drømmen - stakkels mig da jeg vågnede  

Anmeld

5. juli 2012

Dinna88

Jeg er en af dem der mener, at drømme udspilles af ens underbevidsthed.

MEN! Den mor du er i drømmen kan sagtens være en mor du absolut ikke vil være. Jeg ved ikke hvordan dit liv er, men dine drømme kan jo vendes og vrides som du vil. Måske er den mor i drømmen, det du afskyr mest i denne verden - og frygter hvis vreden kunne tage over en dag? Det kan være mange ting. 

så længe du med dig selv ved at den mor i drømmen er så langt fra dig, som hun kan være. 

Anmeld

5. juli 2012

Den lykkelige

Rikkeas skriver:

Nej, det er derfor jeg skrev, at man ikke måtte dømme - netop fordi at man aldrig kunne finde på det, selvom man drømmer det.

Har du et bud på årsagen til denne drøm? :/

Da jeg drømte de forfærdelige ting.. det var både med min mor og min datter..
Der "forklarede" jeg mig det selv om om jeg jeg netop drømte det fordi det var noget jeg aldrig ville gøre og noget jeg synes var så slemt hvis det skete..
Men jeg kan godt forstå din følelse.. jeg følte mig helt skyldig og gør det egentlig stadig

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Dinna88 skriver:

Jeg er en af dem der mener, at drømme udspilles af ens underbevidsthed.

MEN! Den mor du er i drømmen kan sagtens være en mor du absolut ikke vil være. Jeg ved ikke hvordan dit liv er, men dine drømme kan jo vendes og vrides som du vil. Måske er den mor i drømmen, det du afskyr mest i denne verden - og frygter hvis vreden kunne tage over en dag? Det kan være mange ting. 

så længe du med dig selv ved at den mor i drømmen er så langt fra dig, som hun kan være. 

Kan ske, ja.. Og den film rørte mig så meget, og det er det jeg tænker på hele tiden - jeg ved ikke..

Men det er ikke særligt rart, og jeg husker den bare soleklart, ville ønske at jeg dog bare havde glemt det, eller sådan. Men det kan jeg ikke, så var nødt til at lette mit hjerte her, blandt mødre

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Den lykkelige skriver:

Da jeg drømte de forfærdelige ting.. det var både med min mor og min datter..
Der "forklarede" jeg mig det selv om om jeg jeg netop drømte det fordi det var noget jeg aldrig ville gøre og noget jeg synes var så slemt hvis det skete..
Men jeg kan godt forstå din følelse.. jeg følte mig helt skyldig og gør det egentlig stadig

Puha nej, skyld må man ikke føle. Jeg prøver at skubbe den form for skyld fra mig hele tiden - det var 'kun' en drøm..

Har du lyst til at fortælle lidt om din drøm?

Anmeld

5. juli 2012

Dinna88

Rikkeas skriver:

Kan ske, ja.. Og den film rørte mig så meget, og det er det jeg tænker på hele tiden - jeg ved ikke..

Men det er ikke særligt rart, og jeg husker den bare soleklart, ville ønske at jeg dog bare havde glemt det, eller sådan. Men det kan jeg ikke, så var nødt til at lette mit hjerte her, blandt mødre

Jeg har også haft mange modbydelige drømme - prøv om ikke du kan vende den til noget positivt. Drømmetydning er jo aldrig blevet bevist - så du kan jo vælge at vende og dreje den som du vil! Der er ingen der siger at du har drømt det fordi du nok vil reagere sådan, hvis situationen opstod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.