Uplanlagt gravid+baby på 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Camillago

Jeg kan kun sige: Lyt til din mavefornemmelse! Den kommer som regel med de klogeste svar.

Har selv stemt nej. Jeg synes, det er fantastisk at være mor og ville ikke kunne klare tanken om abort. Men du/I skal selv tage beslutningen. Hvis du ændrer mening, vil det selvfølgelig blive hårdt i perioder - men det er kun i perioder! Og det skal gå ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Så er dagen kommet. Scanningen for den medinske abort er om få timer

Jeg er stadig meget i tvivl og er meget bange for hvad der skal ske. 

I dag er dagen hvor jeg efter planen skal dræbe vores barn. Hvordan skal jeg nogensinde komme over det? 

Anmeld

10. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

I dag er dagen hvor jeg efter planen skal dræbe vores barn. Hvordan skal jeg nogensinde komme over det? 

Lad være... Du ønsker jo ikke den abort! 

Anmeld

10. juli 2012

Lotus86

Anonym skriver:

Jeg har fulgt med i tråden fra starten, og har også stemt, at jeg ville vælge en abort, men nu ser jeg dit sidste svar, og tænker bare 'nej nej nej' du skal da ikke have en abort, når du har det så skidt med det, i skal i da have det her barn.... I er en stor familie, i er vant til at der er run på hele tiden, tror du ikke i ville kunne klare endnu en lille? Ja selvfølgelig vil det være hårdt til tider, sådan er det, men vil da være mindst lige så hårdt for familien, at se dig være helt nede i kulkælderen pga. den her abort

Håber du får træffet det rigtige valg - som du kan lave med

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Isabella_mor skriver:

jeg vil ikke stemme, fordi at det er jeres beslutning, og jeg vil ikke have indflydelse på at du måske vælger barnet fra og så senere kommer til at fortryde det...

mærk efter i din mavefornemmelse. og gør det som i føler er den bedste løsning for jer.. 

Anmeld

10. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis barnet er rask og sundt så nej til abort Sådan har vi det i hvert fald herhjemme

Men hvis der er tvivl vil den tvivl jo blive ved med at være der uanset hvad du vælger at gøre...

Mødte en pige der stadig efter 10 år tænker over den abort hun fik fordi tidspunktet ikke passede hende.. hun fortryder det også selvom hun dengang og stadig siger at det var det rigtige at gøre...

Håber virkelig du lytter efter dybt inde.. glem alt om penge og plads osv det er ting man finder ud af hen ad vejen... føl efter hvad er det bedste for dit hjerte...

Anmeld

10. juli 2012

Mathilde

Anonym skriver:

Puh nej, når du har det sådan med det, så lad vær! Behold den lille overraskelse der er kommet til jer.

Du kan aldrig ændre dit valg og jeg tror ikke man fortryder de børn man får, men måske vil du fortryde din abort for altid. Sådan tolker jeg i hvert fald det du skriver.

Stort kram

Anmeld

10. juli 2012

Mathilde

Dobbelt

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

åhhh nej .. hvis du ser det som at dræbe et barn som du beskriver det.. SÅ LAD VÆR....Jeg tror du vil få det rigtig svært med det .. Puha .. ....  held og lykke

Anmeld

10. juli 2012

Rukke

Ihh, det lyder bare ikke rart for dig  Jeg håber du finder den bedste løsning for dig/jer!! Har tænkt meget på dig i dag (sjovt nok når jeg slet ikke kender dig) men føler meget med dig!! Håber alt går godt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.