Uplanlagt gravid+baby på 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Muhmi

Åh jeg frygter at manglen på svar fra trådstarter betyder at hun har fået den abort.....

Det lyder virkelig ikke som om du har lyst til at gøre det overhovedet, hvis du føler at du vil dræbe et barn ved at gøre det så er det nok ikke den rigtige beslutning for dig/jer...

Jeg håber alt det bedste for dig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Update

Jeg græd hele vejen hjemmefra og til vi ankom. Det var forfærdeligt 

Jeg kom ind på klinikken. Jordemoderen var flink og fortalte om forløbet. Jeg blev scannet og fik set hvad der var på skærmen. Mens jordmoderen talte med sin kollega tog jeg billeder af skærmen som minde. For at få en medicinsk abort skal man have noget på 3,1 og jeg var kun på 2,8 men fik lov alligevel. Der blev taget en blodprøve.

Jeg slugte den dræbene pille. Om 2 dage skal jeg indføre 2 vaginale piller der skaber kraftig blødning (selve aborten). Birvirkningerne er kvalme og opkast samt mange smerter som jeg vil få lindring imod.

Så i skrivende stund er jeg ved at abortere. Det er uvirkeligt,men nu er det sat igang. Jeg har lyst til at ligge mig under dynen og græde herfra og til juleaften,men med så stor en familie,så skal der laves aftensmad nu. Tak for at i hver især tog jer tid til at besvare mit indlæg.

Jeg lyttede til mit hjerte,men tænkte med hjernen for vores families bedste. Skulle jeg udelukkende have lyttet til mit hjerte så var vi et barn rigere til vinter.

kærlig hilsen Ano/ 

Anmeld

10. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Update

Jeg kom ind på klinikken. Jordemoderen var flink og fortalte om forløbet. Jeg blev scannet og fik set hvad der var på skærmen. Mens jordmoderen talte med sin kollega tog jeg billeder af skærmen som minde. For at få en medicinsk abort skal man have noget på 3,1 og jeg var kun på 2,8 men fik lov alligevel. Der blev taget en blodprøve.

Jeg slugte den dræbene pille. Om 2 dage skal jeg indføre 2 vaginale piller der skaber kraftig blødning (selve aborten). Birvirkningerne er kvalme og opkast samt mange smerter som jeg vil få lindring imod.

Så i skrivende stund er jeg ved at abortere. Det er uvirkeligt,men nu er det sat igang. Jeg har lyst til at ligge mig under dynen og græde herfra og til juleaften,men med så stor en familie,så skal der laves aftensmad nu. Tak for at i hver især tog jer tid til at besvare mit indlæg.

Jeg lyttede til mit hjerte,men tænkte med hjernen for vores families bedste. Skulle jeg udelukkende have lyttet til mit hjerte så var vi et barn rigere til vinter.

kærlig hilsen Ano/ 

Håber det var rette valgt for dig. Held og lykke med det hele...

Anmeld

10. juli 2012

Kløver

Kæmpe kram, hvor må det være en svær beslutning og Håber valget, var det rette. Håber det bedste for dig og jeres familie.
Måske i kan få lidt hjælp de næste par dage, til du har det bedre

Anmeld

10. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Update

kærlig hilsen Ano/ 

du har valgt, og håber det med tiden bliver det rette valg for dig... når du kun var så langt henne, så er din graviditet jo ikke "rigtig" kommet igang endnu... så du kan måske leve med at du ikke nåede at være længere henne...  

kram herfra. det må være en virkelig svær beslutning. 

Anmeld

10. juli 2012

4kløver

10. juli 2012

fairlady

Anonym skriver:

Update

kærlig hilsen Ano/ 

kan sagtens forstå din beslutning, fuldt ud! Jeg synes du har handlet meget voksent og ansvarligt!

Det kan godt være at der er nogle af læserne der mener at de har stået i samme situation som dig, men det mener jeg nu ikke de har, for de har ikke en lige så stor familie. Hvis de havde, er det også lige meget hvor meget overskud de så end måtte have. For det drejer sig om hvad JERES familie kan rumme og ikke alle mulige andres.

Anmeld

10. juli 2012

Rukke

Anonym skriver:

Update

kærlig hilsen Ano/ 

Det var godt du fik truffet din beslutning!! Håber det går godt og ikke bliver alt for hårdt!! STORT til dig og din familie 

Anmeld

10. juli 2012

Pigent

Anonym skriver:

Vi er en stor familie og den sidste skulle have været den sidste.

Jeg har en tid til medicinsk abort på tirsdag da jeg ikke tror jeg kan klare den store opgave det er at have 2 børn med under et års mellemrum 

Min kæreste er selv meget i tvivl og siger vi er nået dertil hvor en mere ikke gør en forskel. Han arbejder og jeg er hjemmegåene så opgaven mht børnene ligger hos mig. Jeg nyder den baby vi (lige!) har fået og tanken om at jeg allerede skal sidde med en anden baby om 8 mdr,det vil den lille jo ikke forstå. Og hvad hvis den baby er krævene? Har vi inderst inde det der skal til? 1000 tanker..

Jeg har aldrig fået en abort før. Den 1 kom som en overraskelse. Nr 2 fik min kæreste med sin ekskæreste. Nr 3 er fra 05,nr 4 er fra 08 og nr 6 er fra april og nu gravid med termin feb/marts 2013.. Ja. Vi er en stor familie

Jeg håber naturen går sin gang inden tirsdag hvis det er det som det hele skal ende med. Jeg bryder mine tanker imellem liv eller død konstant.

I går ved bordet tog jeg en smule ekstra salat og min kæreste var hurtig til at sige "Du skal jo også spise for 2".. Av.. Jeg giver nærring til noget der efter planen bliver dræbt på tirsdag. Jeg tror at abort er det bedste pga vores babys alder. Vi har en nem dreng,vi er heldige og vi ved det. Men ingen ved jo hvilket barn man får om 8 mdr. Åh jeg er i tvivl. I går var jeg sikker,men i dag er jeg i tvivl.. 

Hvis du havde været mig,hvad ville du så have gjort?

Jeg har stemt blank da jeg ikke ved om jeg ville beholde det eller ej. Jeg er imod abort, men hvis det virkelig er den eneste udvej så synes jeg det er okay. Jeg tror ikke jeg kunne få mig selv til at få en abort.

Jeg har ingen børn endnu, men har passet meget børn og ved der kan være forskel på børn. Hvis jeg selv stod med beslutning tror jeg også jeg vil tænk på hvordan den/de tidligere graviditeter har været, hvordan fødslen har været og hvordan barnet er, altså om det er et rolig og nem barn eller om det er helt omvendt. 

Synes i skal vælge det i synes der er rigtig for jeres familie  

Anmeld

10. juli 2012

Fenja09

Synes godt nok det er svært at svare på, men hvis det var mig selv, så havde jeg valgt abort - ville slet ikke magte at skulle have to børn så tæt på hinanden. Men igen er det jo svært at svare på, for har aldrig stået i den situation, så i realiteten ved jeg ikke hvad jeg ville gøre.

Synes du skal følge dit hjerte - lytte til dig selv og selvfølgelig også din mand og vælge det der er bedst for jer og jeres familie.

NB! Har lige læst at i har valgt abort, og forstår udmærket valget. Håber alt går vel.

Mange  herfra

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.