Uplanlagt gravid+baby på 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Moar2011

Vi er en stor familie og den sidste skulle have været den sidste.

Jeg har en tid til medicinsk abort på tirsdag da jeg ikke tror jeg kan klare den store opgave det er at have 2 børn med under et års mellemrum 

Min kæreste er selv meget i tvivl og siger vi er nået dertil hvor en mere ikke gør en forskel. Han arbejder og jeg er hjemmegåene så opgaven mht børnene ligger hos mig. Jeg nyder den baby vi (lige!) har fået og tanken om at jeg allerede skal sidde med en anden baby om 8 mdr,det vil den lille jo ikke forstå. Og hvad hvis den baby er krævene? Har vi inderst inde det der skal til? 1000 tanker..

Jeg har aldrig fået en abort før. Den 1 kom som en overraskelse. Nr 2 fik min kæreste med sin ekskæreste. Nr 3 er fra 05,nr 4 er fra 08 og nr 6 er fra april og nu gravid med termin feb/marts 2013.. Ja. Vi er en stor familie

Jeg håber naturen går sin gang inden tirsdag hvis det er det som det hele skal ende med. Jeg bryder mine tanker imellem liv eller død konstant.

I går ved bordet tog jeg en smule ekstra salat og min kæreste var hurtig til at sige "Du skal jo også spise for 2".. Av.. Jeg giver nærring til noget der efter planen bliver dræbt på tirsdag. Jeg tror at abort er det bedste pga vores babys alder. Vi har en nem dreng,vi er heldige og vi ved det. Men ingen ved jo hvilket barn man får om 8 mdr. Åh jeg er i tvivl. I går var jeg sikker,men i dag er jeg i tvivl.. 

Hvis du havde været mig,hvad ville du så have gjort?

jeg synes det er avært at svare på - det er et meget svært enme..

men tror du sagtens du ville klare det - hvis du ønsker dette barn ..  men lyt til did selv - du er den eneste der ved om du og din krop kan klare opgave til 2 små børn og om du/i ønsker en 7er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Jeg har en tid til medicinsk abort på tirsdag da jeg ikke tror jeg kan klare den store opgave det er at have 2 børn med under et års mellemrum 

Min kæreste er selv meget i tvivl og siger vi er nået dertil hvor en mere ikke gør en forskel. Han arbejder og jeg er hjemmegåene så opgaven mht børnene ligger hos mig. Jeg nyder den baby vi (lige!) har fået og tanken om at jeg allerede skal sidde med en anden baby om 8 mdr,det vil den lille jo ikke forstå. Og hvad hvis den baby er krævene? Har vi inderst inde det der skal til? 1000 tanker..

Jeg har aldrig fået en abort før. Den 1 kom som en overraskelse. Nr 2 fik min kæreste med sin ekskæreste. Nr 3 er fra 05,nr 4 er fra 08 og nr 6 er fra april og nu gravid med termin feb/marts 2013.. Ja. Vi er en stor familie

Jeg håber naturen går sin gang inden tirsdag hvis det er det som det hele skal ende med. Jeg bryder mine tanker imellem liv eller død konstant.

I går ved bordet tog jeg en smule ekstra salat og min kæreste var hurtig til at sige "Du skal jo også spise for 2".. Av.. Jeg giver nærring til noget der efter planen bliver dræbt på tirsdag. Jeg tror at abort er det bedste pga vores babys alder. Vi har en nem dreng,vi er heldige og vi ved det. Men ingen ved jo hvilket barn man får om 8 mdr. Åh jeg er i tvivl. I går var jeg sikker,men i dag er jeg i tvivl.. 

Jeg har stemt NEJ ... 

Jeg stod selv med det svære valg her for nogen uger siden, men kæresten var så heldigvis ikke i tvivl, så vi beholder den lille baby, der kommer til at være 13 måneder imellem børnene, har en veninde som blev grvid efter 2 måneder .. så der er kun 11 måneder imellem, og det klare hun til UG ALENE .. 

men man skal selvf. gøre hvad der er bedst for en og ens familie..

herhjemme skaber vi bare plads hvis uheldet er ude  

håber det løser sig for dig, men et godt råd fra en der selv er gået en abort igennem, lad være med at tage pillen hvis du på noget tidspunkt sidder og tænker at det måske ikke er det rigtige.. for så vil du bebrejde dig selv det resten af dit liv, det er nu 7 år siden min, og jeg kan stadig græde over det barn jeg valgte fra når jeg tænker på det, og fik utrolig dårlig samvittighed da jeg fik min datter .. 

håber i finder ud af det 

følg dit   uanset hvad det siger dig 

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Min holdning svinger fra time til time. På tirsdag løber tiden ud. Jeg håber jeg træffer den rette beslutning inden 

Jeg har fået afvide at jeg skal scannes. Jeg kan ikke lide tanken om en scanning. Jeg tror jeg vil være for nysgerrig og vil se hvad der er på skærmen. 

Jeg er virkelig i vildrede

Jeg vil så gerne beholde det,men den yngste er kun 11 mdr ved termin. Hvor er det forfærdeligt. Vi har næsten ikke haft sex siden fødslen og testen er bragene positiv. Er det et tegn? Skal vi virkelig beholde det?

Min kæreste syntes at vi skal se hvad naturen vælger. Nogen abortere jo inden 12 uge (jeg har aborteret før) . Det virker så forkert at vi skal slå det ihjel og vi begge er kede af det. Jeg kunne tude herfra og til juleaften 

Anmeld

4. juli 2012

Mother-love

Jeg havde nok fået en about hvis jeg var i din situation. Der er jo nok børn i forevejen. Og som du siger ingen ved hvordan barnet bliver.

Men igen så er det jo også utrolig svært når man ved hvad der kommer ud af det. Du står i en svær situation. Kan godt forstå du er splittet.

Anmeld

4. juli 2012

frkrbj

Ud fra du skriver har jeg stemt nej, jeg tror at du kommer til at fortryde det

Kram til dig, hva end du vælger

Anmeld

4. juli 2012

Mathilde

Jeg har stemt ja... Jeg ville slet ikke kunne rumme det.

Faktisk har jeg kun et barn, men hun har fra start været en kæmpe udfordring og krævende på alle områder. Så derfor ville der gå alt for meget fra hende, hvis jeg fik et barn så hurtigt og man ved ikke om man får en der bare er nem eller en rigtig high need baby.

Men det er kun hvad JEG ville gøre udfra den erfaring jeg har med et lille barn. Havde mit barn været nem, havde jeg måske stemt anderledes...

Stort knus. Det er ikke en rar situation!

Anmeld

4. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min holdning svinger fra time til time. På tirsdag løber tiden ud. Jeg håber jeg træffer den rette beslutning inden 

Jeg har fået afvide at jeg skal scannes. Jeg kan ikke lide tanken om en scanning. Jeg tror jeg vil være for nysgerrig og vil se hvad der er på skærmen. 

Jeg vil så gerne beholde det,men den yngste er kun 11 mdr ved termin. Hvor er det forfærdeligt. Vi har næsten ikke haft sex siden fødslen og testen er bragene positiv. Er det et tegn? Skal vi virkelig beholde det?

Min kæreste syntes at vi skal se hvad naturen vælger. Nogen abortere jo inden 12 uge (jeg har aborteret før) . Det virker så forkert at vi skal slå det ihjel og vi begge er kede af det. Jeg kunne tude herfra og til juleaften 

Det virker ikke som at abort er løsningen for jer.

Har i nogle resoucer i ville kunne trække på hvis i beholder barnet?

p.s. skærmen bliver drejet i en retning væk fra dig, så du ikke kan se noget under scanningen.

Anmeld

4. juli 2012

Giraffen

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har en på 3,5 måneder nu og vi er SLET ikke klar til 2'eren og jeg har lovet ham at vi får abort hvis det skulle ske...

Men hun er også vores allerførste... jeg tror måske hvis det var en 2'er at vi havde mere rutine og måske lettere ku klare en mere...

Men lige nu har vi simpelthen ikke råd til to børn (så længe jeg læser) så for vores datters skyld ville vi vælge abort og så måtte jeg bare bruge alle mine kræfter på at huske på at det var for hendes skyld 

men jeg synes situationen er en anden når der er flere børn i forvejen - eller måske den er det (jeg ved det jo ikke endnu)

men en KÆMPE krammer til jer

Anmeld

4. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Jeg hælder til at du ikke lyder som om abort er det rigtige valg for dig. Men du er jo nødt til at træffe en beslutning. Det er måske normalt for nogen at tvivle ligefør? Jeg ved det ikke, for jeg har aldrig fået en abort. Men du skriver at du græder og ikke har lyst til at slå det ihjel, og derfor mener jeg ikke du i bund og grund har lyst til det. Det virker som om dine følelser indikerer at det er dit barn og du er allerede hans/hendes mor. Og hvis du har det sådan, tror jeg du vil fortyde resten af dit liv.

Min farmor har altid sagt "Man fortryder aldrig de børn man fik, kun dem man ikke fik". Det passer måske fint til dig i denne situation.

Uanset hvad du vælger, så håber jeg du vælger rigtigt.

Al held og lykke til dig/jer

Anmeld

4. juli 2012

Muhmi

Jeg har stemt nej...

Jeg håber dog at I vælger den helt rigtige beslutning for jer og jeres familie... Det bliver hårdt lige meget hvad du/I vælger.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.