Uplanlagt gravid+baby på 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du vælge abort?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.574 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi er en stor familie og den sidste skulle have været den sidste.

Jeg har en tid til medicinsk abort på tirsdag da jeg ikke tror jeg kan klare den store opgave det er at have 2 børn med under et års mellemrum 

Min kæreste er selv meget i tvivl og siger vi er nået dertil hvor en mere ikke gør en forskel. Han arbejder og jeg er hjemmegåene så opgaven mht børnene ligger hos mig. Jeg nyder den baby vi (lige!) har fået og tanken om at jeg allerede skal sidde med en anden baby om 8 mdr,det vil den lille jo ikke forstå. Og hvad hvis den baby er krævene? Har vi inderst inde det der skal til? 1000 tanker..

Jeg har aldrig fået en abort før. Den 1 kom som en overraskelse. Nr 2 fik min kæreste med sin ekskæreste. Nr 3 er fra 05,nr 4 er fra 08 og nr 6 er fra april og nu gravid med termin feb/marts 2013.. Ja. Vi er en stor familie

Jeg håber naturen går sin gang inden tirsdag hvis det er det som det hele skal ende med. Jeg bryder mine tanker imellem liv eller død konstant.

I går ved bordet tog jeg en smule ekstra salat og min kæreste var hurtig til at sige "Du skal jo også spise for 2".. Av.. Jeg giver nærring til noget der efter planen bliver dræbt på tirsdag. Jeg tror at abort er det bedste pga vores babys alder. Vi har en nem dreng,vi er heldige og vi ved det. Men ingen ved jo hvilket barn man får om 8 mdr. Åh jeg er i tvivl. I går var jeg sikker,men i dag er jeg i tvivl.. 

Hvis du havde været mig,hvad ville du så have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

onlyme

Anonym skriver:

Vi er en stor familie og den sidste skulle have været den sidste.

Jeg har en tid til medicinsk abort på tirsdag da jeg ikke tror jeg kan klare den store opgave det er at have 2 børn med under et års mellemrum 

Min kæreste er selv meget i tvivl og siger vi er nået dertil hvor en mere ikke gør en forskel. Han arbejder og jeg er hjemmegåene så opgaven mht børnene ligger hos mig. Jeg nyder den baby vi (lige!) har fået og tanken om at jeg allerede skal sidde med en anden baby om 8 mdr,det vil den lille jo ikke forstå. Og hvad hvis den baby er krævene? Har vi inderst inde det der skal til? 1000 tanker..

Jeg har aldrig fået en abort før. Den 1 kom som en overraskelse. Nr 2 fik min kæreste med sin ekskæreste. Nr 3 er fra 05,nr 4 er fra 08 og nr 6 er fra april og nu gravid med termin feb/marts 2013.. Ja. Vi er en stor familie

Jeg håber naturen går sin gang inden tirsdag hvis det er det som det hele skal ende med. Jeg bryder mine tanker imellem liv eller død konstant.

I går ved bordet tog jeg en smule ekstra salat og min kæreste var hurtig til at sige "Du skal jo også spise for 2".. Av.. Jeg giver nærring til noget der efter planen bliver dræbt på tirsdag. Jeg tror at abort er det bedste pga vores babys alder. Vi har en nem dreng,vi er heldige og vi ved det. Men ingen ved jo hvilket barn man får om 8 mdr. Åh jeg er i tvivl. I går var jeg sikker,men i dag er jeg i tvivl.. 

Hvis du havde været mig,hvad ville du så have gjort?

Hej

Jeg har stemt NEJ,.!
For jeg stod i din situration sidste år,.
Jeg har en søn der bliver 1 år 20 juli, og jeg sidder lige nu med veer, og får sat skub i dem her 08,00,. Ja det bliver da hårdt, men ikke om jeg fortryder en eneste gang,.!

Anmeld

4. juli 2012

mortilnoahogmelina

JEg har stået i sammen situation som dig for godt halvandet år siden - et par måneder ..

Og jeg valgte præcis som dig , jeg har både fortrudt og alligevel ikke , for jeg må sige det sidste halve år med mil søn han er halvandet nu , det Har godt nok været hårdt med mange op og ned ture omkring ham og en dreng som har prøvet alle og jeg mener virkelig alle grænser af. jeg kunne slet ikke have forstillet mig idag at skulle have haft et barn på 7 måneder knapt sammen med en dreng på halvandet ..

Jeg er dog gravid nu med termin i oktober og jeg glæder mig virkelig , og samtidig er jeg os lidt nervøs og bange for hvad der kommer til at ske når man har et spædbarn og en dreng på 22 måneder .

Jeg vil blot bare give en krammer og sige jeg udemærket kan forstå dig ..

Anmeld

4. juli 2012

LinLin

Har stået i situationen da Adam var 4 mdr. Valgte abort da jeg ikke vil have børn så tæt på hinanden!

Jeg har aldrig fortrudt!

Håber du finder ud af hvad der er rigtigt for dig

Anmeld

4. juli 2012

Silas&Mille

Jeg har stemt nej.

Her har vi to guldklumper med 13 måneder imellem.

Vi havde også abort op og vende da vi fandt ud af jeg var gravid igen, da Silas bare var 5 måneder gammel. Men vi vidste jo hvad der kom ud af det, så vi kunne ikke få os selv til at fp det fjernet.

Jeg synes ikke det er så slemt med to børn med ca et år imellem, men vi har også været rigtig heldige og har fået to meget nemme børn.

Jeg er sikker på I finder den løsning der er bedst for jer. 

Anmeld

4. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har stemt nej.

Jeg er gravid med termin d. 30 jan. 2013. Jeg har en dreng på 9 måneder. Ingen tvivl om at det nok skal blive hårdt, men så må man trække i alle de resourcer man har og være rigtig god til at sige til når man har brug for en hjælpende hånd eller lidt alene tid.

Jeg tror også jeg ville have svært ved at gennemføre en abort efter jeg har født en dejlig dreng. Altså jeg er ikke modstander af abort, men sporene ville sætte sig mere nu end før jeg havde børn.

Jeg håber du finder en løsning du kan leve med. Held og lykke. Det er ikke en nem beslutning.

Anmeld

4. juli 2012

Leneur

Jeg har stemt blankt, da jeg faktisk ikke ved hvad jeg ville gøre i din situation.
Kan så fortælle at min søster og svoger fik hjælp til graviditet i første omgang til et hold tvillinger da chancen var MEGET lille for selv at kunne. 13 mdr. efter var der så 3 børn, da de ad naturens vej selv kunne skabe en lillesøster. Tror nok at det til tider har været hårdt for dem men den lille rappenskralde af en dejlig pige kan INGEN af os undvære og i dag er børnene 8 og 9 år og har den største glæde af hinanden. Håber i træffer den beslutning der er helt rigtig for jer.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være muligt t have en baby om en tumling (som han dårligt nok når at blive) på samme tid. Vi har kun sønner og jeg må erkende at tanken om at det kunne være min sidste chance for at få en datter den spiller et stort puds. Jeg kan på tirsdag ricikere at dræbe en datter og muligheden for at blive mormor. Jeg ved at det lyder underligt. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre  Jeg tror det er urealitisk at tro at det kan lade sig gøre,for jeg er træt nu,hvad er jeg så ikke med mindre søvn og mere ansvar?  

Anmeld

4. juli 2012

Kløver

Jeg har selv 2 børn med 14 mdr mellemrumog tror du virkelig skal se om du føler overskuddet vil være der, 2 små som ikke kan gå, skal bæres osv. Og når i i forvejen er en stor familie skal du tænke over om overskuddet vil være der. Det Kan også være "nemt" for din mand med tanken om en mere hvis du gør alt arbejdet

Den med om det bliver en pige, er lidt svær for hvad så hvis det bliver en dreng igen, vil du så fortryde frem for hvis det var en pige.

Det er kun dig der kan vide hvad der er Det rigtige, og om overskuddet er der, i forhold til størrelsen på jeres familie. Samtidig er ffs måske økonomi i det, kan i have en mere i bilen, har i værelser nok, hvis det bliver en pige og de senere ikke kan dele længere, eller vil det kræve boligskift, samtidig er det rigtig dyrt med 2 blebørn.

Føler du i kan klare opgaven, og i har tid overskud og økonomi, så hvorfor ikke beholde barnet

Håber du/i finder den rigtige løsning. Ønsker jer alt held og det bedste uanset om det bliver abort eller i beholder den lille

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

jeg vil ikke stemme, fordi at det er jeres beslutning, og jeg vil ikke have indflydelse på at du måske vælger barnet fra og så senere kommer til at fortryde det...

mærk efter i din mavefornemmelse. og gør det som i føler er den bedste løsning for jer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.