De ting vi ikke kan snakke om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Kløver

Eliza skriver:

Jeg kom forleden til at spørge en mor om det var et storkebid hendes dreng havde i nakken.. og jeg kunne godt mærke på hende at det emne ville hun helst ikke berøre.. Der blev ssagt "JA" efterfulgt af en underlig tavshed.. Tror måske det er lige det vi frygter?? at såre nogen, eller tavsheden

Jeg spørger ihvertfald ikke igen 

Begge mine børn har storkebid i nakken, men ikke ret tydeligt. Ser ingen problem i det, og håret skjuler det jomere og mere, jo ældre de bliver og som håret vokser og bliver kraftigere :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Jeg har det nok lidt på samme måde, at det nogle gange kan være svært, andre gange falder det naturligt. Jeg tror hvad mig selv angår jeg ikke ønsker at gøre folk kede af det osv, hvilket kan gøre sådan noget svært. Man vil jo ikke spørge om en pige er gravid hvis man ikke er sikker, samtidig kan den gravide pige blive skuffet og ked hvis man ikke spørger fordi man ikke er sikker

Hvor pinligt, nu har jeg set så mange billeder af smukke Nethe og har aldrig lagt mærke til eller tænkt over det :-0 føler mig da en smule flov over jeg måske burde ha set det. Jeg har jo bare set den lille glade charmebasse. Måske jeg så burde spørge hvorfor hun er blå ;-)

Åh ja den med den gravide! Jeg stod engang da jeg var 7 måneder gammel og mødte en fra efterskolen, som stod og skævede til min mave og jeg måtte så fortælle at det altså ikke var fedt

Jeg kunne kysse dig! 

Vi ved det ikke, men det er stort og hævet og ... På næsen  Se din telefon, du har lige fået et billed af hvor tydeligt det var lige da hun blev født Det er blevet meget bedre

Anmeld

2. juli 2012

Eliza

Maja84 skriver:

Begge mine børn har storkebid i nakken, men ikke ret tydeligt. Ser ingen problem i det, og håret skjuler det jomere og mere, jo ældre de bliver og som håret vokser og bliver kraftigere :-)

Det var heller ikke fordi det var grimt eller noget.. Det slog mig bare pludseligt ( det er en fra mødregruppen) og jeg har desværre for vane at spytte det ud der ligger forrest på tungen  

Jeg er bare så ufattelig nysgerrig, og spørger hvis der er noget der ligger sig på sinde  

Anmeld

2. juli 2012

-Sigrid-

Isabella_mor skriver:

nemlig.. vi skal bare være bevidste om det.

Hvor er hun sej! 

Anmeld

2. juli 2012

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

Hvor er hun sej! 

hvem..

?

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
-Sigrid- skriver:

Vi glæder os også, især fordi den skifter farve og det skræmmer mig lidt nogle gange

Din veninde lyder bare fantastisk, hvor er det bare storsindet!

Hun er nemlig bare helt fantastisk!! 

Held og lykke med jeres tjek! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

-Sigrid-

Isabella_mor skriver:

hvem..

?

Taggede forkert :I

Til dig skulle der have stået noget aller at vi bliver endnu bedre end vores egne forældre 

Anmeld

2. juli 2012

-Sigrid-

Hvem? skriver:

Prøv at være "open mineded"

Jeg selv er vokset om med en mor der var meget overvægtig, hun havde den indstilling at det skulle ikke gå ud over hendes børn, så hun tog "gladeligt" os med i svømmehal o.s.v. hvor ALLE vendte hovede og hviskede at hende - jeg kan tydelig huske hende hviske til os; Det er ikke det ydre der tæller, men det indre - husk det, mine kære små"

Og jeg elsker hende (også) for det

Hvor er hun bare sej!

Anmeld

2. juli 2012

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

Taggede forkert :I

Til dig skulle der have stået noget aller at vi bliver endnu bedre end vores egne forældre 

Anmeld

3. juli 2012

puttelutte

Hmm er nok selv ret god til at tale om elefanten. Jeg tror det er nemmere når man selv har prøvet for eksembel at miste.. jeg kan huske at det jeg syndes var mest sårene var når folk gik den anden vej når de så nog eller slet ikke nævnte min lille pige.. det som jeg selv gør hvad enten der er tale om en mistet mor søskede eller barn osv.. er at sige: jeg har hørt om xxxx det gør mig frygteligt ondt for dig.. sig til hvis jeg kan gøre noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.