tving kæresten? :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

miig1989

Stlun07

Det må jeg lige få gjort
Tror jeg har tænkt for meget på at forklare det følelsesmæssige og ikke det praktikiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Mor til Ella

miig1989 skriver:

Mor til Ella

Hun ser sgu sød ud, din bette pige

Presser ham også kun fordi, jeg ved at han er ved at være der
Men tror det er en god ide, at være sammen med andre der har børn, for kan hører på ham, efter vi har været sammen med nogen med baby, at han måske glæder sig lidt. Men tror også det har taget lidt tid fordi han aldrig (før nu) har været sammen med babyer .

Men det er som om han sender blandede signaler, han kunne godt lide at købe babytøj(gave) til nogle venner, så meget at han selv har købt en bette trøje til vores barn, når den tid kommer. Selvom trøjen godt nok er str. 1 år, ville han have den :p

Hun er også bare så lækker

Jamen jeg tror altså det er hele det ansvar det følger med, der skrammer de fyre lidt. Økonomien er rar at have styr på.

MEN er næsten det mindste, når man står med baby i hånden. Det er så overvældende, stor og skræmmende på en gang

Fra den ene time til den anden har man bare ikke den samme til til hinanden, det er bare så hårdt 

Hvor længe har i været sammen???? 

Anmeld

30. juni 2012

Frk. Himmelblå

miig1989 skriver:

Frk. Himmelblå

Seriøst, er det rigtigt !!!!?
Vidste jeg skulle have fundet en ældre kæreste :p

Ej, nå må vel bare håbe min kæreste bliver skruk hurtigere, men hvornår ved man om mænd er skruk ?

Ærligt talt, så tror jeg mænd bliver aller mest skruk af at være sammen med en kæreste, der udviser overskud.

En kæreste, som er rummelig, og som ikke rynker på næsen af, at han også gerne vil have sin frihed i behold. En kæreste, der er fair og ikke-bitchende. En kæreste, der udviser respekt, og som selv ved, hvad hun er værd. En kæreste, der ville kunne klare sig selv. En kæreste, der ikke er bange for at tage fat eller spørge om hjælp. En kæreste, der husker at sige tak. Kort sagt:En kæreste, som man tør gøre gravid uden at frygte, at nu vender bøtten, og at det er slut med hot dogs, øl og fodbold!

(Sagt meget firkantet, forstås)

Hvordan har din kæreste det med dig? 

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

Frk. Himmelblå skriver:

Ærligt talt, så tror jeg mænd bliver aller mest skruk af at være sammen med en kæreste, der udviser overskud.

En kæreste, som er rummelig, og som ikke rynker på næsen af, at han også gerne vil have sin frihed i behold. En kæreste, der er fair og ikke-bitchende. En kæreste, der udviser respekt, og som selv ved, hvad hun er værd. En kæreste, der ville kunne klare sig selv. En kæreste, der ikke er bange for at tage fat eller spørge om hjælp. En kæreste, der husker at sige tak. Kort sagt:En kæreste, som man tør gøre gravid uden at frygte, at nu vender bøtten, og at det er slut med hot dogs, øl og fodbold!

(Sagt meget firkantet, forstås)

Hvordan har din kæreste det med dig? 

Jamen det er bare så rigtigt

Pludselig tænker de hende er det sku værd at stifte familie med

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Mor til ella

Kan slet ikk forestille mig det, det må være sådan en unik følelse har prøvet at forestille mig det, men tror ikke man kan forestille sig sådan en følelse

Om et par måneder, har vi været sammen i 5 år

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

miig1989 skriver:

Mor til ella

Kan slet ikk forestille mig det, det må være sådan en unik følelse har prøvet at forestille mig det, men tror ikke man kan forestille sig sådan en følelse

Om et par måneder, har vi været sammen i 5 år

Du kan heller ikke forestille dig det

Helt særlig kærlighed....

Kan kun sige nyd hinanden til han er klar, i skal nok nå det

Jo stærkere i er som par jo bedre

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Frk. Himmelblå

Håber da min kæreste har det sådan med mig

Tror godt han ved, at ting kommer til at ændre sig , men tror også han ved , at han har noget frihed.
For han ved jeg kan klarer mange ting selv, men at jeg også jar brug for ham og at jeg elsker ham og hans hjælp og forståelse og det går også den anden vej

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Mor til ella

Vil heller ikke presse ham til at begynde i morgen
Vi har begge sommerferie lige nu, og håber lidt på, at vi kunne starte pb til august eller september

Anmeld

30. juni 2012

KarinaA

man skal aldrig tvinge en mand til at blive far, hvis du gerne vil have at han bliver ved dig når baby er der, så synes jeg i skal vente til han føler sig 100% klar til det ... 

det kommer jo forskelligt fra mand til mand, nogen er klar som 20 årig, andre skal helst op på 30 men bare rolig, det skal nok komme  

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

miig1989 skriver:

Mor til ella

Vil heller ikke presse ham til at begynde i morgen
Vi har begge sommerferie lige nu, og håber lidt på, at vi kunne starte pb til august eller september

for at det lykkes.....

Og  for at han først siger ja når han føler sig klar, stor beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.