tving kæresten? :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

miig1989

Come2

Hvilke hints gav du din kæreste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

miig1989

Animalia

Tror bare han er en af dem, der aldrig kommer til at føle sig 100% klar. Men jeg ved han vil have børn .. Og jeg tror han er så klar som han kan blive nu.

Anmeld

30. juni 2012

Frk. Himmelblå

miig1989 skriver:

Hej :-)

Ligesom mange andre skrukke kvinder, tænker jeg over, hvordan jeg kan overtale kæresten til at begynde projekt baby ..
Nogen der har nogle gode råd ?

Kan jeg "tvinge" ham til at fastsætte en dato for pb ?

Synes vi(jeg) har snakket en del om baby, dog ikke de sidste par måneder, fordi han sagde han ikke kunne overskue det .
Men i dag bragte jeg det så småt på banen igen , men får ikke rigtig noget ud af ham.

Nogle råd ?

Åh, det kan ikke være nemt at være to steder i samme parforhold..

Men jeg tænker altså, at gennemsnitsalderen for førstegangsfædre er 8 år ældre, end din kæreste... Så blandt andet med det in mente, ville jeg give ham laaaaaaang tid til at blive skruk :-)

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Stlun07

Tænkte jo nok , det ikke kun var min kæreste

Min kæreste har sagt han vil have børn, desuden har han sagt, at det skal være med mig , men derfra og så til at begynde pb tager åbenbart et godt stykke tid.

Men hvad gør man så, hvis sådan nogle kærester som vores ikke føler sig klar før barnet er der ?

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Frk. Himmelblå

Seriøst, er det rigtigt !!!!?
Vidste jeg skulle have fundet en ældre kæreste :p

Ej, nå må vel bare håbe min kæreste bliver skruk hurtigere, men hvornår ved man om mænd er skruk ?

Anmeld

30. juni 2012

Jupiter

miig1989 skriver:

Stlun07

Tænkte jo nok , det ikke kun var min kæreste

Min kæreste har sagt han vil have børn, desuden har han sagt, at det skal være med mig , men derfra og så til at begynde pb tager åbenbart et godt stykke tid.

Men hvad gør man så, hvis sådan nogle kærester som vores ikke føler sig klar før barnet er der ?

Nej du er slet ikke ene om det

Jeg gjorde det klart for ham at jeg VILLE have børn uanset hvad!

Og så forberedte jeg ham på alt det han ikke kunne overskue. Jeg beregnede nye budgetter, lavede lister over de ting vi skal have til babyen, fandt frem til ydelser og satser (vuggestuepriser, barselsdagpengesatser mv.). På den måde kunne han ligesom fornemme at jeg havde styr på det, og at han roligt kunne åbne op for muligheden.

Det endte det jo heldigvis også med at han gjorde, men tror bestemt at det hjalp at jeg viste ham at jeg havde tænkt over det HELE og havde en plan

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

miig1989 skriver:

Hej :-)

Ligesom mange andre skrukke kvinder, tænker jeg over, hvordan jeg kan overtale kæresten til at begynde projekt baby ..
Nogen der har nogle gode råd ?

Kan jeg "tvinge" ham til at fastsætte en dato for pb ?

Synes vi(jeg) har snakket en del om baby, dog ikke de sidste par måneder, fordi han sagde han ikke kunne overskue det .
Men i dag bragte jeg det så småt på banen igen , men får ikke rigtig noget ud af ham.

Nogle råd ?

Hehe, du kan da godt presse på... Men hvad er det værd hvis knægten virkelig ikke er klar, så står du måske alene?????

Altså han er kun 24, han føler måske han lige skal have luft til andre ting

Jeg har MEGET svært ved at se min kæreste skulle have haft barn da han var 24 ( folk er selvfølgelig forskellige )

Men han lyder ikke klar.

Her kom det ligepludselig, da jeg ikke snakkede om det, men sørgede så til gengæld for at vi var en del mere sammen med omgangs kredsen der har børn

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Stlun07

Det lyder som en god ide, det med en plan
Vi snakkede lidt om i går, hvor dyrt baby er. Og havde da også fundet en undersøgelse, der fortalte, hvor meget barnet kostede det første år, og her sagde han selv , at det jo ikke var så dyrt som han troede, så det kunne jo godt være jeg skulle lave en fyldestgørende plan.
Også fordi han godt kan lide sådan nogle planer, og godt kan lide at se, at vi altid har penge nok

Anmeld

30. juni 2012

Jupiter

miig1989 skriver:

Stlun07

Det lyder som en god ide, det med en plan
Vi snakkede lidt om i går, hvor dyrt baby er. Og havde da også fundet en undersøgelse, der fortalte, hvor meget barnet kostede det første år, og her sagde han selv , at det jo ikke var så dyrt som han troede, så det kunne jo godt være jeg skulle lave en fyldestgørende plan.
Også fordi han godt kan lide sådan nogle planer, og godt kan lide at se, at vi altid har penge nok

Lige nøjagtig

Det handler om at servere ideen i en form som han kan forstå og relatere til.

Hvis han gerne vil, men holder sig tilbage fordi han er bange for økonomien eller noget andet, så er det bare rigtig ærgeligt hvis det nu GODT KAN LADE SIG GØRE

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Mor til Ella

Hun ser sgu sød ud, din bette pige

Presser ham også kun fordi, jeg ved at han er ved at være der
Men tror det er en god ide, at være sammen med andre der har børn, for kan hører på ham, efter vi har været sammen med nogen med baby, at han måske glæder sig lidt. Men tror også det har taget lidt tid fordi han aldrig (før nu) har været sammen med babyer .

Men det er som om han sender blandede signaler, han kunne godt lide at købe babytøj(gave) til nogle venner, så meget at han selv har købt en bette trøje til vores barn, når den tid kommer. Selvom trøjen godt nok er str. 1 år, ville han have den :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.