tving kæresten? :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.745 visninger
51 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

miig1989

Hej :-)

Ligesom mange andre skrukke kvinder, tænker jeg over, hvordan jeg kan overtale kæresten til at begynde projekt baby ..
Nogen der har nogle gode råd ?

Kan jeg "tvinge" ham til at fastsætte en dato for pb ?

Synes vi(jeg) har snakket en del om baby, dog ikke de sidste par måneder, fordi han sagde han ikke kunne overskue det .
Men i dag bragte jeg det så småt på banen igen , men får ikke rigtig noget ud af ham.

Nogle råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Holbæktrunten

miig1989 skriver:

Ligesom mange andre skrukke kvinder, tænker jeg over, hvordan jeg kan overtale kæresten til at begynde projekt baby ..

Synes vi(jeg) har snakket en del om baby, dog ikke de sidste par måneder, fordi han sagde han ikke kunne overskue det .
Men i dag bragte jeg det så småt på banen igen , men får ikke rigtig noget ud af ham.

Nogle råd ?

Hehe, min mand har lige livet mig at når vi vinder den store gevinst i lotto i morgen, laver vi en bette mere ;0) og ellers har jeg fortalt ham at jeg smider pillerne om 6 mdr, og vil være af dem i min 3 mdr da jeg synes min krop trænger til en pause. Så må hajojo fonde ud af om vi skallave baby til den tid, eller om vi skal leve i cølibat i tre mdr... Ved ærligt ikke hvad han vælger, men håber da det bliverbabyen :0)

Anmeld

29. juni 2012

come2

miig1989 skriver:

Nogle råd ?

Jeg synes ikke man skal overtale. De skal komme helt naturligt

Anmeld

29. juni 2012

come2

come2 skriver:

de-det

Anmeld

29. juni 2012

BellaCiinea

come2 skriver:

Det er jo bare ikk ved alle det gør det.. Nogen gange må man lige give et bette skub..

For selv om de gerne vil ha en bette bebs, så holder mange mænd det for sig selv, og synes måske det virker uoverskueligt =)

Ved at min kæreste aldrig vil sige, at nu er det nu.. smid de p-piller...

Det er mig der skal tage skridtet...

Anmeld

29. juni 2012

miig1989

Holbæktrunten

Hehe , det kunne min kæreste også finde på at sige og hvis vi så vandt ville han bare finde på en ny undskyldning :p

Håber da for dig/jer at ved at smide pillerne, så begynder pb
Men nu har jeg været uden p-piller i to år, men det var bl.a. fordi jeg var elendig til at huske dem :p
Men "desværre" er der jo andre præventions midler :p

Anmeld

29. juni 2012

come2

miig1989 skriver:

Holbæktrunten

Hehe , det kunne min kæreste også finde på at sige og hvis vi så vandt ville han bare finde på en ny undskyldning :p

Håber da for dig/jer at ved at smide pillerne, så begynder pb
Men nu har jeg været uden p-piller i to år, men det var bl.a. fordi jeg var elendig til at huske dem :p
Men "desværre" er der jo andre præventions midler :p

Hvor gammel er din kæreste?

Anmeld

29. juni 2012

miig1989

Come2

Tror desværre aldrig min kæreste bliver klar, hvis jeg bare skal vente på ham .. Mener heller ikke, at han ikke skal have lyst til baby og sådan, for det ved jeg han har ..

Anmeld

29. juni 2012

miig1989

Min kæreste er 24 år og jeg selv er 23 år ..

Anmeld

29. juni 2012

come2

miig1989 skriver:

Min kæreste er 24 år og jeg selv er 23 år ..

Jeg gav min kæreste små hint.

Og pludselig en dag kom han og sagde han var klar.

Jeg tror man skal passe på med at presse for meget på, så kommer det til at fylde for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.