tving kæresten? :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

miig1989

Isabellaciinea

Mener helt klart min kæreste er en af dem, som skal have et skub.
Ved bare ikke rigtig, hvordan jeg skal skubbe ham længere :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

miig1989

Come2

Forsøger også at lade være med at presse for meget.
Det er flere måneder siden sidst .. Og i dag er første dag siden dengang og spurgte ham bare om , han havde tænkt over.det med baby ..

Anmeld

30. juni 2012

come2

miig1989 skriver:

Come2

Forsøger også at lade være med at presse for meget.
Det er flere måneder siden sidst .. Og i dag er første dag siden dengang og spurgte ham bare om , han havde tænkt over.det med baby ..

hva siger han så til deT?

Anmeld

30. juni 2012

mpr

miig1989 skriver:

Hej :-)

Ligesom mange andre skrukke kvinder, tænker jeg over, hvordan jeg kan overtale kæresten til at begynde projekt baby ..
Nogen der har nogle gode råd ?

Kan jeg "tvinge" ham til at fastsætte en dato for pb ?

Synes vi(jeg) har snakket en del om baby, dog ikke de sidste par måneder, fordi han sagde han ikke kunne overskue det .
Men i dag bragte jeg det så småt på banen igen , men får ikke rigtig noget ud af ham.

Nogle råd ?

Tror ærlig talt ikke man kan tvinge en mand ud i det.. Ikke uden at risikere at man ender med en mand der enten ikke gider barnet når det kommer til verden eller at i går fra hinanden.. :s

Man må vente så toldmodig som det er en muligt og nyde den tid man har med hinanden inden pb begynder

Har selv stået der hvis du holder mund længe nok så begynder han helt sikkert at snakke om det så snart han er klar ^^ eller i det mindste klar til at tale om det

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Come2

Først sagde han nej. Bagefter ja, men at han er bange.
Bl.a. For at barnet ikke bliver sund og rask, og det er jo forståeligt nok, men han er en mand der generelt bekymre sig meget.
Så vi snakkede om det og bagefter hvor dyrt det er at have børn.

Tror en del af hans tilbageholdenhed handler om han ikke har den store viden om det med børn og han er usikker.
Men ved han har lyst, han synes babyer er søde og har også fundet ud af at de er dejlige at være sammen med (pga vennepar med bl.a. Nyfødt og lidt ældre børn.)

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Chel1992

Har været tålmodig :p

Ved bare han vil være klar den dag, det skete.. Tror bare jeg er nødt til at blive gravid før han finder ud af at han er klar .. Men det er jo lidt svært, hvis ikke han er med på det .

Anmeld

30. juni 2012

mpr

miig1989 skriver:

Chel1992

Har været tålmodig :p

Ved bare han vil være klar den dag, det skete.. Tror bare jeg er nødt til at blive gravid før han finder ud af at han er klar .. Men det er jo lidt svært, hvis ikke han er med på det .

Har du hørt ham bare af nysgerrighed om han har lyst til at få børn overhovedet? Det kan jo godt være han slet ikke har lyst til det og derfor skyder det emne væk for at beholde dig?

Anmeld

30. juni 2012

miig1989

Chel1992

Det har han har spurgt ham ..
Og kan se og hører det på ham

Anmeld

30. juni 2012

Sophie90

Jeg ville også sige vent til han er klar. Selvfølgelig er det rigtigt at nogle aldrig føler sig helt "klar", men hvis du har snakket så meget med ham om det og han stadig ikke siger noget til det, så vent lidt Han skal nok komme til hvor du er nu..

Anmeld

30. juni 2012

Jupiter

Jeg har også en kæreste som var meget lang tid om overhovedet at komme til "overveje" stadiet.

Jeg gjorde det klar for et par år siden at jeg VIL have børn på et tidspunkt - så fik han tid til at beslutte om han også ville det.

Nu er vi nået dertil hvor jeg for et par måneder siden har sagt at NU er jeg klar, og fordi alle i vores omgangskreds lige pludselig spytter dem ud, kan han se hvor brændende jeg ønsker mig det.

Han er ikke typen der bliver klar før baby er der, men han kom selv og sagde en dag (midt i Nyhederne - et indslag om død og ødelæggelse ) at han gerne ville give mig en baby  Det betyder selvfølgelig ikke at han ikke vil have den, men han er bare ikke klar til at sige højt at han påtager sig ansvaret - selvom jeg ved at han gør det når babyen er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.