skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

saxa

Linda skriver:

ØØØØØH...??? er der nogen der kan fortælle mig hvad det her handler om...?? jeg er tabt...

Ja - jeg er da også lige gået glip af alt dramaet igen idag.. Men har ikke kunnet lade være med at læse alle trådene.. Og hun kan vist ikke tåle folk siger sin mening.. som sædvanelig... Er godt nok endnu engang, chokket over hendes opførsel.. lille ny møllerher osv osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

saxa

Mormilla skriver:

Du kan prøve at læse det her, hvis du har tid

https://www.baby.dk/debat/18033/ordet-er-frit/er-det-ikk-billigt.aspx

Jamen hun virker godt nok dybt uansvarlig det lille pigebarn.. Hm... Stakkels stakkels lille bebsie der kommer... Håber hun vokser med opgaven.. Men hold da op hun skal godt nok vokse stærkt og hurtigt!!!

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

saxi skriver:

Jamen hun virker godt nok dybt uansvarlig det lille pigebarn.. Hm... Stakkels stakkels lille bebsie der kommer... Håber hun vokser med opgaven.. Men hold da op hun skal godt nok vokse stærkt og hurtigt!!!

Ja det må man da håbe at hun gør!!! Men hvis ikke så er det da dejligt at kommunen holder øje med hende!!!

Jeg ved kun hvad er er sket i dag. Har ikke haft tid til at være her inde i denne uge, er startet på arbejde igen Så jeg har været meget træt!!!

Anmeld

1. maj 2009

saxa

Mormilla skriver:

Ja det må man da håbe at hun gør!!! Men hvis ikke så er det da dejligt at kommunen holder øje med hende!!!

Jeg ved kun hvad er er sket i dag. Har ikke haft tid til at være her inde i denne uge, er startet på arbejde igen Så jeg har været meget træt!!!

Jamen altså - som de andre tøser skriver herinde med den dokumentar om lille Jørn osv. Så må jeg indrømme, at jeg godt nok får ondt i maven over det..
Men ja.. Godt at høre kommunen har et øje på hende..

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

saxi skriver:

Jamen altså - som de andre tøser skriver herinde med den dokumentar om lille Jørn osv. Så må jeg indrømme, at jeg godt nok får ondt i maven over det..
Men ja.. Godt at høre kommunen har et øje på hende..

Ja man kan godt være bange for at de ikke holder øje med hende, når man tænker på det!!!

Anmeld

1. maj 2009

saxa

Mormilla skriver:

Ja man kan godt være bange for at de ikke holder øje med hende, når man tænker på det!!!

Lige præcis.. Vi har alligevel efterhånden hørt om nogle smuttere i systemet.

Anmeld

1. maj 2009

Miamaja

saxi skriver:

ok hun har oprettet sig under flere navne lille ny og mollerher og christina m er samme person lyder virkeligt underligt.............................................
der burde da kunne gores noget med at man kun kan oprette sig en gang med samme email addresse. her er vist tale om en meget umoden og uligevaegtig person, som vitterligt har brug for hjaelp

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

saxi skriver:

Lige præcis.. Vi har alligevel efterhånden hørt om nogle smuttere i systemet.

Ja det har man! Men vi må jo bare håbe at de holder øje med hende!!

Anmeld

1. maj 2009

Kvindemin

Damer dog, hvad er der sket?

Har bare været i haven. Smiler.

Anmeld

1. maj 2009

lonemus

Det var godt nok noget af en tom debat......hun har da virkelig brug for hjælp det pigebarn....håber der bliver taget hånd om hende - eller i det mindste det stakkels barn......!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.