skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
56 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

christinam

hej,

jeg ville høre , eva og de andre ,om i vil være med til og slutte fred! jeg undskylder for alt! mere kan jeg ikk sige . hilsen christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

christinam

stiinaher=! skriver:

hej,

jeg ville høre , eva og de andre ,om i vil være med til og slutte fred! jeg undskylder for alt! mere kan jeg ikk sige . hilsen christina

ved godt det miig som statede hele det negative , undskylder meget!!

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

Tror du selv de gider have noget som helst med dig at gøre, når du lige har sendt en sms til mig, hvor du ønsker at mit barn dør eller at kommunen tager det fra mig?!?!?!

Du gør bedst af at slette din profil!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Smukkert skriver:

Tror du selv de gider have noget som helst med dig at gøre, når du lige har sendt en sms til mig, hvor du ønsker at mit barn dør eller at kommunen tager det fra mig?!?!?!

Du gør bedst af at slette din profil!

nu var det ikk diiq som jeg undkylde til og du skal ikk bestemme om jeg sletter miig

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

stiinaher=! skriver:

nu var det ikk diiq som jeg undkylde til og du skal ikk bestemme om jeg sletter miig

Det kan du tro jeg skal!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Smukkert skriver:

Det kan du tro jeg skal!

næh for du er anmeldt.) for og uddybe mine private sager på nettet såh

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

stiinaher=! skriver:

Er det en privatsag at du skal på et hjem omkring din fødsel?

Well, tror næppe Henrik er så blank, at han ikke kan se hvilken bruger herinde der er mindst ønsket!

Godt råd: ungmor.dk, så du ikke føler dig helt fortabt, når din bruger herinde bliver deaktiveret!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Smukkert skriver:

Er det en privatsag at du skal på et hjem omkring din fødsel?

Well, tror næppe Henrik er så blank, at han ikke kan se hvilken bruger herinde der er mindst ønsket!

Godt råd: ungmor.dk, så du ikke føler dig helt fortabt, når din bruger herinde bliver deaktiveret!

øh ja alle prøves ikk vide der og jeg da lieglad du tror jo bare du sej, fordi alle kigger med, undskyld men griner lidt af diiq

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

stiinaher=! skriver:

Så er det måske netop hende du skal undskylde for.... og at anmelde en når du selv er så flabet hmm det sgu ikke i orden.

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Diana... skriver:

Så er det måske netop hende du skal undskylde for.... og at anmelde en når du selv er så flabet hmm det sgu ikke i orden.

næh for hun skal ikk snakke om mine privater sager her inde, men i ik til og snakke med og jeg går nu, venter bare på henrik kommer på så han kan slette min profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.