skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Smukkert

Skøøønt, at du vil slette din profil
Det er fint du griner af mig.. NU griner jeg med dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Diana...

stiinaher=! skriver:

næh for hun skal ikk snakke om mine privater sager her inde, men i ik til og snakke med og jeg går nu, venter bare på henrik kommer på så han kan slette min profil

Ja ja synes det øv du ødelægger det for du kunne hvis du gad virkelig kunne få meget hjælp her inde.

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Diana... skriver:

Ja ja synes det øv du ødelægger det for du kunne hvis du gad virkelig kunne få meget hjælp her inde.

jeg får ikk en skid hjælp her inde, og har aldrig gjordt det, jeg sidder på en anden side så. kommer ikk til savne den her side , prøver og slutte fred, og folk , kan ikk se det forkert at smukkert begynder på mine private sager her inde, og kan folk ikk se det , ja så tænker jeg mit, og jeg skal bare ikk være her inde, når folk kun kan lave sjov med ting og ikk kan forstå at jeg sur over hun kommer med nogle private ting om miig! HYG JER,

hilsen christina!

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

stiinaher=! skriver:

jeg får ikk en skid hjælp her inde, og har aldrig gjordt det, jeg sidder på en anden side så. kommer ikk til savne den her side , prøver og slutte fred, og folk , kan ikk se det forkert at smukkert begynder på mine private sager her inde, og kan folk ikk se det , ja så tænker jeg mit, og jeg skal bare ikk være her inde, når folk kun kan lave sjov med ting og ikk kan forstå at jeg sur over hun kommer med nogle private ting om miig! HYG JER,

hilsen christina!

Du har altså selv sagt det til os her inde før. og du lader os ikke hjælpe, for du bliver sur.

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

At fortælle brugerne herinde, at du skal på et hjem omkring din fødsel, hvor kommunen holder øje med dig, gør kun brugerne mere rolige, idet de er bekymret for dine evner som mor.

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Du har altså selv sagt det til os her inde før. og du lader os ikke hjælpe, for du bliver sur.

Haha.. hvis hun selv har sagt det... så fatter jeg slet ikke hvad hun mobser over!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Smukkert skriver:

At fortælle brugerne herinde, at du skal på et hjem omkring din fødsel, hvor kommunen holder øje med dig, gør kun brugerne mere rolige, idet de er bekymret for dine evner som mor.

du skal slet ik snakke for højt det ikk mig som skal ha en duk med hjem ! og kumun er også over diiq! men hyg jer gider ikk svare jer mere , for i jers hovder er jeg kun sur , farvel

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Det er betryggende at vide....godt der er nogen der holder øje og passer på det lille barn, som jo ikke har valgt hverken at komme til verden eller hvem det skal komme til verden fra...sad og blev en smule frustreret, men dejligt der gøres noget.

Anmeld

1. maj 2009

Jordbærpigen

stiinaher=! skriver:

hilsen christina!

Hvis ik du synes du får hjælp herinde, hvorfor er du her så??

Sidder og bliver total harm over jeres diskussioner.. Brug da tiden mere fornuftigt og lad vær med at svare på indlæggene.. Så kan vi måske få fred og bruge denne side til dét den er beregnet til?

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

stiinaher=! skriver:

du skal slet ik snakke for højt det ikk mig som skal ha en duk med hjem ! og kumun er også over diiq! men hyg jer gider ikk svare jer mere , for i jers hovder er jeg kun sur , farvel

Sødt, at du prøver at genere mig. Det lykkedes dog ikke.
JEG er nemlig IKKE bange for at dele ALT med brugerne herinde.
De ved godt, at min totalt nye i job sagsbehandler snakker om en mødregruppe for unge mødre, hvor det bla. indebærer at få en dukke med hjem. Det er jeg sq ikke flov over. Slet ikke, når de ikke har haft mig til en samtale endnu .

Ærgeligt, at du skal være så umoden. Jeg håber virkelig, at du indser nogle ting, når du bliver mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.