skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

tascia

så kører rouletten igen... har lige brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at læse 15 sider med akkurat samme indhold, men blot med anden overskrift!! ;-)

spring hendes indlæg over, så mister hun vel interessen for at skrive når ingen svarer hende!

//Natascia som først har læste nogle af de saftige debatter for 10 min. siden, overskrifterne har åbenbart ikke fanget min interesse før nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

saxa

Miamaja skriver:

ok hun har oprettet sig under flere navne lille ny og mollerher og christina m er samme person lyder virkeligt underligt.............................................
der burde da kunne gores noget med at man kun kan oprette sig en gang med samme email addresse. her er vist tale om en meget umoden og uligevaegtig person, som vitterligt har brug for hjaelp

Kan KUN være heeeelt enig med dig

Anmeld

1. maj 2009

saxa

tascia skriver:

så kører rouletten igen... har lige brugt jeg ved ikke hvor lang tid på at læse 15 sider med akkurat samme indhold, men blot med anden overskrift!! ;-)

spring hendes indlæg over, så mister hun vel interessen for at skrive når ingen svarer hende!

//Natascia som først har læste nogle af de saftige debatter for 10 min. siden, overskrifterne har åbenbart ikke fanget min interesse før nu :-)

Jeg har også undladet at svare på hendes indlæg.. Meeen nu er hun jo helt slettet herinde fra.. Så, hun svarer sq nok ikke mere herinde

Anmeld

1. maj 2009

A.

siger jeg bare

Anmeld

1. maj 2009

A.

siger jeg bare

Anmeld

1. maj 2009

smokie

Hej alle i skønne piger herinde jeg har ikke lige været på i ca 4 dage og lokker så på og læser denne debat og bliver helt chokket hvad er det lige der er sket og starkels Smukkert håber hun er ok?

Har nogle gange siddet og læst med på de indslag som personen her også har startet men aldrig svaret på nogle af dem jo 1 tror jeg men har siddet og læst hvordan hun har svinet jer andre til og syns det har været synd for jer, men som jeg læser det nu er det da gået helt af sporet nogen der kan fortælle hvad der er gået galt denne gang?

Knus Smokie som nyder at være bruger af denne viduderlige side og er glad for alle dem som altid står parat med et svar på hvad som helst.

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

smokie skriver:

Hej alle i skønne piger herinde jeg har ikke lige været på i ca 4 dage og lokker så på og læser denne debat og bliver helt chokket hvad er det lige der er sket og starkels Smukkert håber hun er ok?

Har nogle gange siddet og læst med på de indslag som personen her også har startet men aldrig svaret på nogle af dem jo 1 tror jeg men har siddet og læst hvordan hun har svinet jer andre til og syns det har været synd for jer, men som jeg læser det nu er det da gået helt af sporet nogen der kan fortælle hvad der er gået galt denne gang?

Knus Smokie som nyder at være bruger af denne viduderlige side og er glad for alle dem som altid står parat med et svar på hvad som helst.

Hey
Jeg er helt okay!
Tager slet ikke sådanne kommentarer til mig, når det kommer fra personer, som hende.
Nu GLÆDER jeg mig bare til ALLE debatter om hende er færdige. Hendes profil er slettet nu. Hun skal på et hjem, omkring sin fødsel - så på det punkt skal vi heller ikke være bekymrede.. Så hvorfor ikke bare lade den dø ud nu og snakke om bleer, babyshopping og parforhold istedet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.