skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Findusinde

stiinaher=! skriver:

jeg får ikk en skid hjælp her inde, og har aldrig gjordt det, jeg sidder på en anden side så. kommer ikk til savne den her side , prøver og slutte fred, og folk , kan ikk se det forkert at smukkert begynder på mine private sager her inde, og kan folk ikk se det , ja så tænker jeg mit, og jeg skal bare ikk være her inde, når folk kun kan lave sjov med ting og ikk kan forstå at jeg sur over hun kommer med nogle private ting om miig! HYG JER,

hilsen christina!

Prøv nu lige at læse det du selv skriver??? Du har oprettet indlæg herinde ret længe efterhånden og ALLE dine indlæg er løbet af sporet fordi du blir sur fordi vi ikke lige har samme mening som dig, og stiller spørgsmål til dig...

Så skal du da på ingen måde give Smukkert skylden for at du er sur??? Det er på side 10 i den sidste debat at hun fortæller at du skal på et hjem?? Hvem har så gjort dig sur og tvær alle de andre 360 indlæg du har oprettet????? Er det blot at vi har svaret dig, og ikke lige danser efter din fløjte?? At vi har stillet uddybende spørgsmål til det du har skrevet, at vi forsøger at give dig råd, men som du tager ilde op med det samme???

Hvis du havde holdt en sober tone fra starten, og ikke har svaret igen, og været oppe på barikaderne fra starten, så kunne du ha fået rigitg meget ud af den her side..

Og helt ærligt, hvis der er nogen der fortjener en undskyldning er det smukkert.. Hvad fanden er det for noget at skrive til hende, at du ønsker hendes barn skal dø??? Helt ærligt... DU er lige nøjagtigt sunket så tilstrækkeligt lavt at jeg tvivler på at der er nogen som helst herinde der vil slutte fred med dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

louisepigen23

Sikke en stemning der er herinde... er det fordi jeg ikke har været på siden igår piger... eller?

Hvis man ikke kan opføre sig ordenligt herinde, burde man ikke være herinde... Pigerne herinde er bare kanon søde og har hjulpet mig utroligt meget med mine spørgsmål... alt det her er først startet siden du kom på siden og jeg mener ikke vi har fortjent at du skal opføre dig sådan,...

Jeg vil lige benytte lejligheden til at takke alle i dejlige tøser for råd og vejledning og godt vi kan stå sammen om negativitet herinde....

Stort knus Louise

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

louisepigen23 skriver:

Sikke en stemning der er herinde... er det fordi jeg ikke har været på siden igår piger... eller?

Hvis man ikke kan opføre sig ordenligt herinde, burde man ikke være herinde... Pigerne herinde er bare kanon søde og har hjulpet mig utroligt meget med mine spørgsmål... alt det her er først startet siden du kom på siden og jeg mener ikke vi har fortjent at du skal opføre dig sådan,...

Jeg vil lige benytte lejligheden til at takke alle i dejlige tøser for råd og vejledning og godt vi kan stå sammen om negativitet herinde....

Stort knus Louise

Det er fordi du har manglet Louise..

Anmeld

1. maj 2009

louisepigen23

Findusinde skriver:

Det er fordi du har manglet Louise..

ja tænkte jeg nok hihi

Så må jeg hellere sprede lidt positiv energi... værsgo piger

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Ihhh tak.. Tager du en forkølelse retur? Det er vist det eneste jeg kan tilbyde i dag..

Anmeld

1. maj 2009

louisepigen23

hø hø tror jeg springer over sådan en har jeg allerede... eller er det mon svineinfluenza.... ej fy det må jeg ikke sige

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

louisepigen23 skriver:

hø hø tror jeg springer over sådan en har jeg allerede... eller er det mon svineinfluenza.... ej fy det må jeg ikke sige

Hehe, nej det må man vel ikke.. Men syns der er en smule hysteri omkring det.. Sååå jeg vil godt være ved at min tryne løber, men min hale krøller stadig fint-... Så tror freden er intakt herhjemme..

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

louisepigen23 skriver:

Stort knus Louise

Hvor er du sød Ja det går ikke når du væk en dag el to det går i total kæres her inde... som du kan se

Jamen så vil jeg i samme lejlighed os benytte mig i af sige tak til alle i fantastiske pige for hjælp og mange gode rod støtte osv. kunne ikke forstille mig en bedre side, så os et tak til Henrik.

Anmeld

1. maj 2009

louisepigen23

Findusinde skriver:

Hehe, nej det må man vel ikke.. Men syns der er en smule hysteri omkring det.. Sååå jeg vil godt være ved at min tryne løber, men min hale krøller stadig fint-... Så tror freden er intakt herhjemme..

det var dejligt at høre....

Anmeld

1. maj 2009

louisepigen23

Diana... skriver:

Hvor er du sød Ja det går ikke når du væk en dag el to det går i total kæres her inde... som du kan se

Jamen så vil jeg i samme lejlighed os benytte mig i af sige tak til alle i fantastiske pige for hjælp og mange gode rod støtte osv. kunne ikke forstille mig en bedre side, så os et tak til Henrik.

ja oss tak til Henrik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.