stiinaher=! skriver:
jeg får ikk en skid hjælp her inde, og har aldrig gjordt det
, jeg sidder på en anden side
så. kommer ikk til savne den her side , prøver og slutte fred, og folk , kan ikk se det forkert at smukkert begynder på mine private sager her inde, og kan folk ikk se det , ja så tænker jeg mit, og jeg skal bare ikk være her inde, når folk kun kan lave sjov med ting og ikk kan forstå at jeg sur over hun kommer med nogle private ting om miig! HYG JER,
hilsen christina
!
Prøv nu lige at læse det du selv skriver??? Du har oprettet indlæg herinde ret længe efterhånden og ALLE dine indlæg er løbet af sporet fordi du blir sur fordi vi ikke lige har samme mening som dig, og stiller spørgsmål til dig...
Så skal du da på ingen måde give Smukkert skylden for at du er sur??? Det er på side 10 i den sidste debat at hun fortæller at du skal på et hjem?? Hvem har så gjort dig sur og tvær alle de andre 360 indlæg du har oprettet????? Er det blot at vi har svaret dig, og ikke lige danser efter din fløjte?? At vi har stillet uddybende spørgsmål til det du har skrevet, at vi forsøger at give dig råd, men som du tager ilde op med det samme???
Hvis du havde holdt en sober tone fra starten, og ikke har svaret igen, og været oppe på barikaderne fra starten, så kunne du ha fået rigitg meget ud af den her side..
Og helt ærligt, hvis der er nogen der fortjener en undskyldning er det smukkert.. Hvad fanden er det for noget at skrive til hende, at du ønsker hendes barn skal dø??? Helt ærligt... DU er lige nøjagtigt sunket så tilstrækkeligt lavt at jeg tvivler på at der er nogen som helst herinde der vil slutte fred med dig....
Anmeld