skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

MaleneG

Undskyld mig "møllerher" du sidder og siger det er en privat sag at du skal på det der hjem, men hvorfor H.. har du så selv skrevet det i en anden debat du havde tidligere?
Så den kan du altså ikke bruge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Miamaja

ohhh....

Anmeld

1. maj 2009

LotteGabriella

Smukkert skriver:

Tror du selv de gider have noget som helst med dig at gøre, når du lige har sendt en sms til mig, hvor du ønsker at mit barn dør eller at kommunen tager det fra mig?!?!?!

Du gør bedst af at slette din profil!

SAY WHAT?????????????????????????
Det gør man bare ikke, så vil jeg skide på hvor gammel man er...tænk at hun har skrevet det.....der må godt nok ikke være mange brikker at rykke rundt med stakkels barn, man må håbe at hun vokser med opgaven

Det ville jeg aldrig ønske for nogen, heller ikke selvom det var en jeg virkelig IKKE kunne li'!!!!

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

christinam skriver:

hej,

jeg ville høre , eva og de andre ,om i vil være med til og slutte fred! jeg undskylder for alt! mere kan jeg ikk sige . hilsen christina

Hmm, ved du hvad... Ellers tak..
Man må tage den konsekvens der kommer af og skrive som du gør..

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Smukkert skriver:

Tror du selv de gider have noget som helst med dig at gøre, når du lige har sendt en sms til mig, hvor du ønsker at mit barn dør eller at kommunen tager det fra mig?!?!?!

HVAD?????????????????????????????????????????????????

Jeg har altså skrevet til Henrik.. Hun må ud herfra.. Sikke dog en dum tøs.. Føj for den lede..

Anmeld

1. maj 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Du har altså selv sagt det til os her inde før. og du lader os ikke hjælpe, for du bliver sur.

præcis... sad lige og tænkte om jeg var den eneste der tydeligt husker at "lille ny møller her christina and what not" selv har fortalt om at hun skulle på det hjem, og at hun rent faktisk var glad for det.

Anmeld

1. maj 2009

starsofheaven

christinam skriver:

du skal slet ik snakke for højt det ikk mig som skal ha en duk med hjem ! og kumun er også over diiq! men hyg jer gider ikk svare jer mere , for i jers hovder er jeg kun sur , farvel

Christinam: Måke sku du lige lære at stave først, jeg fatter slet ik hvad det er du skriver og nu har jeg læst hele tråden og må sige jeg er rystet. At du skal være mor, det er helt uansvarligt i mine øjne, du jo kun selv "10" år, barn får barn, det forfærdeligt. At du kan sidde herinde og tale så grimt til folk, hvor du egentlig kunne have fået så meget hjælp fra os andre som er ældre og har erfaring osv.. men nej.. jeg er i chok over din påførsel! Stakkels barn.. Håber du snart blir så voksen at du kan tage ansvar for dit barn, men tror det næppe at det sker! sorry

Anmeld

1. maj 2009

Becks

Smukkert skriver:

Ej søde!!! Det har hun bare ikke skrevet til dig???

Fuck en *BiiiiB*

Sikken en masse ting der er sket herinde, har ikke været på i et par dage, så må lige læse alt igennem...

Håber dig og dit lille dejlige spir har det godt...

Knus!!!

Anmeld

1. maj 2009

Mimic

ØØØØØH...??? er der nogen der kan fortælle mig hvad det her handler om...?? jeg er tabt...

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Linda skriver:

ØØØØØH...??? er der nogen der kan fortælle mig hvad det her handler om...?? jeg er tabt...

Du kan prøve at læse det her, hvis du har tid

https://www.baby.dk/debat/18033/ordet-er-frit/er-det-ikk-billigt.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.