er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Rasmine

møllerher! skriver:

vil du da gerne ha det?:

Lille ny: det forvirrer mig faktisk du skifter brugernavn hele tiden.
Må jeg spørge hvorfor du gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

christinam

Mebach skriver:

Lille ny: det forvirrer mig faktisk du skifter brugernavn hele tiden.
Må jeg spørge hvorfor du gør det?

fordu du skulle ha noget og spør om hehe jeg kifter navn når jeg lyst hhe

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Og igen er en af dine debatter løbet af sporet fordi du gentagne gange bliver voldsom sur og spydig når vi spørger dig om noget! FEDT at du syns det er en go pakke du har købt!

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Ved du hvad, Lille ny???
Jeg ærgrer mig gevaldigt over at jeg nogle gange har prøvet at tage dig lidt i forsvar!
Til din orientering kan jeg sige at det er slut nu.
Fremover gider jeg ikke svare på dine indlæg, og jeg håber alle andre kan tilslutte sig det!
Held og lykke fremover, du får brug for det!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Mebach skriver:

Ved du hvad, Lille ny???
Jeg ærgrer mig gevaldigt over at jeg nogle gange har prøvet at tage dig lidt i forsvar!
Til din orientering kan jeg sige at det er slut nu.
Fremover gider jeg ikke svare på dine indlæg, og jeg håber alle andre kan tilslutte sig det!
Held og lykke fremover, du får brug for det!

heeh

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
synes altså vi skal holde op med det her uvenskab!! det er ikke til at hold ud...
Der er masser af mennesker herinde som meget gerne vil hjælpe, men man er også nødt til at stikke en finger i jorden piger, inden vi siger hvad der passer os! det er jo tydeligt at vi nogengange sårer nogen herinde og det er ikke helt i orden!
Jeg synes bare det er skide ærgeligt når der er dårlig stemning herinde

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Caroline86 skriver:

synes altså vi skal holde op med det her uvenskab!! det er ikke til at hold ud...
Der er masser af mennesker herinde som meget gerne vil hjælpe, men man er også nødt til at stikke en finger i jorden piger, inden vi siger hvad der passer os! det er jo tydeligt at vi nogengange sårer nogen herinde og det er ikke helt i orden!
Jeg synes bare det er skide ærgeligt når der er dårlig stemning herinde

Uvenskab?
Hvem adresserer du dit indlæg til?
Hvis du kigger en masse gamle (gentagne) indlæg igennem, vil du opdage det ofte er den SAMME som starter "uvenskab"
Så mon ikke du skulle stile dit indlæg til én bestemt person?

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Mebach skriver:

Uvenskab?
Hvis du kigger en masse gamle (gentagne) indlæg igennem, vil du opdage det ofte er den SAMME som starter "uvenskab"

ja i er så uskyldie , seriøst ....... miig snart ove jer ,

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Uvenskab?

Jeg har læst de andre indlæg også! og jeg har også haft fat i "afsender" og fortalt min mening.. men jeg synes så ikke at der har været ret god stemning overfor hende herinde... det er ok at sige det er selvforskyldt, og måske tror jeg Christina er ligeglad.. jeg hader bare den dårlige stemning herinde, for jeg er pisse glad for alle de dejlige råd man kan få herinde....
Jeg vil helst have alle i hele verden kan være venner, men jeg er nok bare pisse naiv at tro det kan lade sig gøre!!

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

ja i er så uskyldie , seriøst ....... miig snart ove jer ,

Hvad mener du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.