er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

christinam

jeg syns seriøst i langt ude!!! jeg er 16 okay alene mor!!! og klare alt selv uden hjælp!!! jeg har ikk mega penge som i andre !!!!! godt så jeg har valgt og klare miig selv som 16 årlig!!!! men kan i bare ikk se!!! vil gerne se en på min alder klare sig helt alene og penge som jeg selb abr for og få værd månede ja!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

jeg syns seriøst i langt ude!!! jeg er 16 okay alene mor!!! og klare alt selv uden hjælp!!! jeg har ikk mega penge som i andre !!!!! godt så jeg har valgt og klare miig selv som 16 årlig!!!! men kan i bare ikk se!!! vil gerne se en på min alder klare sig helt alene og penge som jeg selb abr for og få værd månede ja!!

Du spørger og vi svarer...mange af de pakker kan ikke betale sig fordi kvaliteten er ringe...hvis du har få penge og er enlig, så er brugte ting faktisk en god løsning...om du er 16 eller 30 er jeg ret ligeglad med...du vælger at blive mor og så er du vel voksen nok til det...og alt hvad det medfører, ikke??

Anmeld

1. maj 2009

christinam

møllerher! skriver:

men i bliver ved med og skive åh hun får brug for hjælp!!! osv , ved i hvad jeg ku få 30.000 af kumun når man er under 18 ,men har sagt nej!!! vil klare miig selv jeg ved ikk om det er og være en dårlig mor men jeg skide træt af jer udmeldig hele tiden!!!!!

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Eva skriver:

Du spørger og vi svarer...mange af de pakker kan ikke betale sig fordi kvaliteten er ringe...hvis du har få penge og er enlig, så er brugte ting faktisk en god løsning...om du er 16 eller 30 er jeg ret ligeglad med...du vælger at blive mor og så er du vel voksen nok til det...og alt hvad det medfører, ikke??

ved du hvad jeg gider ikk svare jer mere !!!! hyg jer sletter nu !

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Jeg har læst de andre indlæg også! og jeg har også haft fat i "afsender" og fortalt min mening.. men jeg synes så ikke at der har været ret god stemning overfor hende herinde... det er ok at sige det er selvforskyldt, og måske tror jeg Christina er ligeglad.. jeg hader bare den dårlige stemning herinde, for jeg er pisse glad for alle de dejlige råd man kan få herinde....
Jeg vil helst have alle i hele verden kan være venner, men jeg er nok bare pisse naiv at tro det kan lade sig gøre!!

Det er i hvert fald naivt at tro at personer kan svare andre virkelig grimt og det så ikke får en konsekvens...-smiler

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

møllerher! skriver:

Og igen er det dig selv der bringer din alder på banen!!! Der er på INTET tidspunkt i denne debat nævnt noget som helst om din alder!!! Du ligger ud med at det er et super billigt tilbud du har købt og vi andre reagere blot på dette, spørger ind til det osv, af ren og skær nysgerrighed!! Og du flipper ud gang på gang der er nogen der spørger efter noget!! Det er meget muligt du synes vi er langt ude... Men der må jo være noget ved os du synes der er interessant siden du vender tilbage gang på gang..

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Det er i hvert fald naivt at tro at personer kan svare andre virkelig grimt og det så ikke får en konsekvens...-smiler

det ved jeg godt!!! og jeg har også selv været skide hamrende irriteret og sagt jeg ikke vil finde mig at blive talt til på den måde.. det virkede! og ellers må man jo lade være med at skrive!?

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

Og igen er det dig selv der bringer din alder på banen!!! Der er på INTET tidspunkt i denne debat nævnt noget som helst om din alder!!! Du ligger ud med at det er et super billigt tilbud du har købt og vi andre reagere blot på dette, spørger ind til det osv, af ren og skær nysgerrighed!! Og du flipper ud gang på gang der er nogen der spørger efter noget!! Det er meget muligt du synes vi er langt ude... Men der må jo være noget ved os du synes der er interessant siden du vender tilbage gang på gang..

ja du hård i munden eller noget haha hyg jer ,

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

ved du hvad jeg gider ikk svare jer mere !!!! hyg jer sletter nu !

Det synes jeg faktisk lyder som en god idé....du virker heller ikke som om du får noget ud af at være herinde, eller at du føler dig godt tilpas her...håber du finder et forum hvor du føler dig godt tilpas og forstået...og kan du ikke finde et sådan, så kan du jo tænke over hvorfor og arbejde med det.
De bedste tanker til dig og dit barn.

Anmeld

1. maj 2009

Smukkert

Hmm.. Møller... Hvis du ikke kan tåle de svar du modtager, så lad være med at opret flere debatter herinde. Så opret en profil på ungmor.dk. Der vil de måske være bedre til at forstå dig.. For selvom jeg skriver med dig om graviditeten, så bliver du altså lynhurtigt hidsig - og det er der ingen der gider!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.