Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Det er nemlig det, vi snakkede os sammen hverdag osv men boede bare ikke sammen men min hund og alle mine ting var i vores hus men man kan bare ha brug for et brakeJeg er bare ik så diplomatisk anlagt så hvis man kan sige noget så dumt jamen så ska de da os ha et svarMen lad være med at bruge krudt på og tænke på det, det er dem der har et problem ik jer
Det er nemlig det, vi snakkede os sammen hverdag osv men boede bare ikke sammen men min hund og alle mine ting var i vores hus men man kan bare ha brug for et brakeJeg er bare ik så diplomatisk anlagt så hvis man kan sige noget så dumt jamen så ska de da os ha et svarMen lad være med at bruge krudt på og tænke på det, det er dem der har et problem ik jer
Det er det samme med os - han flyttede bare hjem til sine forældre i perioden (ca. en måned), men betalte stadig husleje, havde alle sine ting her, vi tale sammen dagligt og sås ofte.. Vi havde bare brug for en tænkepause! Men det er bare blevet dramatiseret voldsomt i vores vennekreds..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det er det samme med os - han flyttede bare hjem til sine forældre i perioden (ca. en måned), men betalte stadig husleje, havde alle sine ting her, vi tale sammen dagligt og sås ofte.. Vi havde bare brug for en tænkepause! Men det er bare blevet dramatiseret voldsomt i vores vennekreds..
Månsson skriver: Ja det kan hurtigt blive en vandre historie men altså om noget tid er det glemt igen.. Det er ca 2½år siden ved os og der er aldrig nogle der siger noget
Ja det kan hurtigt blive en vandre historie men altså om noget tid er det glemt igen.. Det er ca 2½år siden ved os og der er aldrig nogle der siger noget
Er glad for, at det "bliver glemt igen", for det er bare så træls at være genstand for alles sladder!
Anonym skriver: Er glad for, at det "bliver glemt igen", for det er bare så træls at være genstand for alles sladder!
Månsson skriver: Det ska det nok.. Der kommer nyt sladder der er mere spændende..
Det ska det nok.. Der kommer nyt sladder der er mere spændende..
Haha det vil jeg da håbe - og gerne snart
Anonym skriver: Haha det vil jeg da håbe - og gerne snart
Månsson skriver: Ja kan jeg godt forstå.. Du kan altid pb mig hvis du vil snakke med en der har prøvet det
Ja kan jeg godt forstå.. Du kan altid pb mig hvis du vil snakke med en der har prøvet det
Det vil jeg da overveje
Anonym skriver: Det vil jeg da overveje
Månsson skriver: Det er bare iorden.. Jeg sladre ikke om hvem du er
Det er bare iorden.. Jeg sladre ikke om hvem du er
Det regnede jeg bestemt heller ikke med..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128