hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

LinLin

Sproglig student fra 2003 - derefter direkte på pædagog seminariet (18 år gammel!), hvorfra jeg dimmiterede juni 2008 (inkl et års barsel )

- og har så siden sep samme år arbejdet i en vuggestue i et socialt belastet område

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Riebandt

Hej

Jeg har HHX (højere handelseksamen) og er nu igang med en videregående uddannelse som socialrådgiver. Der er stor mangel på nogle gode af slagsen 

Anmeld

21. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Cand.mag i Internatinal virksomhedskommunikation

BA i engelsk og tysk erhvervssprog

Anmeld

21. juni 2012

Nea85

HeidiØ skriver:

Tillykke

Tusind tak!
Det er en skøn fornemmelse endelig at være færdig

Anmeld

21. juni 2012

L&V

Baagøe skriver:

F

Cand.mag i Internatinal virksomhedskommunikation

BA i engelsk og tysk erhvervssprog

Fy for den der ligger et par dage på skole bænken der

Anmeld

21. juni 2012

Jibbe

Jeg er uddannet tjener. Før det læste jeg til skibsofficer hos Maersk og var 1 års tid fra at være færdig med Juniordelen da jeg fandt ud af det ikke var mig! Så har læst i mange år

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Jeg er nyuddannet pædagog fra University College Lillebælt i Jelling

Anmeld

21. juni 2012

AnnaK89

Jeg har knap 1 år på HG - for snart 5 år siden.
Har sygeplejefagpakken på VUC og et halvt år på sygeplejeskolen. Det var bare ikke mig.
Så nu er jeg igang med at fuldføre min HF, og derefter vil jeg gerne læse til lære.
Min store drøm er at komme til at undervise i Engelsk og Psykologi evt. på sådan et sted som VUC

Anmeld

21. juni 2012

cennona

Jeg er sproglig student fra 2005. Læser religion og historie med henblik på at blive  gymnasielærer. Mangler kun det sidste år, så er jeg færdig

Anmeld

21. juni 2012

cennona

A&F skriver:

Jeg har en stx og er halvvejs i min uddannelse som socialrådgiver. Jeg er et empatisk og imødekommende menneske. Og vil gerne hjælpe mennesker med deres sociale problemer .

Jeg synes altid, du virker empatisk og i mødekommende i dine indlæg herinde, så jeg er sikker på, du bliver en rigtig god socialrådgiver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.