hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Noneother

Jeg har translokation fra HG her senere idag, så er planen at jeg skal læse HG business minimum et halvt år efter, så jeg får min virksomhedsøko. på B. Bagefter hedder det 2 år i lære, og yderligere 2 år på finansøkonom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

DLM

har en HG og HF og går på pædagog seminariet lige nu, skal starte i 2. praktik til august

Anmeld

21. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Hejsa...

Jeg har også HG og er også uddannet salgsassistent...

Jeg er sidste år startet på HHX (i en alder af 33) i håb om at blive revisor/regnskabsassisten...

Anmeld

21. juni 2012

Tanja1234

Jeg har en uddannelse fra Forsvaret.

Derefter har jeg taget HGS og så kontorassistent samtidig med akademiuddannelsen i Finansiel rådgivning og min læretid. Nu er jeg ejendomsmægler.

I Forsvaret fik jeg en god løn, men som ejendomsmægler er der kun løn under uddannelsen hvis man kan finde et sted og være i lære.

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

faglært landmand med køer som speciale SUPER ARBEJDE!!!

Anmeld

21. juni 2012

LouiseRH

Jeg har 2 år på STX og 1 HG
Nu er jeg så på barsel og derefter er målet at finde en elevplads indenfor kontor eller en mindre butik

Anmeld

21. juni 2012

Thalia

Jeg har en HF efterfulgt af en BA i Humanistisk Datalogi og en Cand.IT i Informations arkitektur med speciale i persuasive design.

Nu er jeg studieadjunkt ved Aalborg universitet hvilket betyder at jeg arbejder dels som adjunkt (underviser, vejleder og forsker) og dels er i gang med min egen ph.d.

Anmeld

21. juni 2012

Moar2011

chael skriver:

Jeg har en Hg. Og leder med lys og lygte efter en elevplads. Gerne på kontor

*C

Det rigTig svært.. Leder os selv efter en

Anmeld

21. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i off. administration  Jeg har arbejdet på den samme arbejdsplads siden jeg startede som elev tilbage i 99, så jeg følger lige med i tråden. Jeg har også tit overvejet at tage en ny udd. 

Anmeld

21. juni 2012

Fidus

Jeg er uddannet Advokatsekretær, tænker på at læse vidre efter at jeg har født. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.