hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Er frisør....

Overvejer at sælge salonen da jeg også gerne vil noget helt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

Jeg har en 2 årig HG efterfulgt at 2 år på HHX..

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i lingeri.

Efter 2 år på barsel og 2 år som arbejdsløs fik jeg endelig drømme stillingen i en privat virksomhed.

I dag sidder jeg som voksenelev indenfor kontorfaget og afslutter til august næste år med speciale i administration/økonomi..

Anmeld

21. juni 2012

Nea85

Jeg er i dag blevet færdig som lærer
Derudover har jeg en sproglig studentereksamen

Anmeld

21. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

hg og er igang med en HF  

salgsassistent var ikke noget for mig alligevel 

Anmeld

21. juni 2012

Dinna88

Jeg har en stx. så vil jeg meget gerne ind til politiet, men har for mange ting imod mig, såsom at jeg ikke kan svømme og at jeg ikke har kørekort.

Så vil jeg gerne læse oldtidskunstskab, men det er kun i Odense. Overvejer dog at flytte dertil for det.

Jeg vil også utroligt gerne være journalist, men kommer aldrig ind på uddannelsen.

Så NU er der søgt ind på Engelsk studiet i Aarhus og Aalborg, samt på Nordisk sprog og litteratur! Så skulle jeg gerne blive gymnasielærer.

Anmeld

21. juni 2012

Christabelle

Jeg har en HHX fra 2004, en Bachelor i engelsk og kommunikation fra SDU fra 2009, startede på cand.ling.merc, blev træt af det og er nu ved at være færdig (1. oktober) som salgsassistent med bøger som speciale (boghandler) :-)

Anmeld

21. juni 2012

klmf

Sproglig student, sygeplejerske og et halvt år fra specialuddannelsen i intensiv sygepleje

Anmeld

21. juni 2012

Mor1012

TR skriver:

Jeg er færdig med kontor udd. her den 26 sep.

hej er det handelsskolen ? får du su eller hvordan

har selv overvejet dette

Anmeld

21. juni 2012

Mor1012

NinaNymannMadsen skriver:

har 2 ikke færdig gjorte uddannelser bag mig som designer og ssh

nu er jeg igang på HG som butiksassistent med specialer i detail og er færdig på skolen til januar og så er det 2 år i lære

hej får du bare alm su ?

Anmeld

21. juni 2012

frk-stoltze

Jeg er uddannet social- og sundhedsassistent arbejder med børn og unge med psykiske handicap.

Jeg vil gerne læse videre når der bliver råd til det (har lige købt hus) og så skal jeg føde til august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.