hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.276 visninger
88 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

TR

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

Jeg er færdig med kontor udd. her den 26 sep.

Anmeld

21. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

Jeg er uddannet tjener, så har jeg en HG og starter nu som elev.. Så er næsten det samme som dig

Anmeld

21. juni 2012

Malene

Jeg er lige ved at være færdig med salgsassistent uddannelsen med speciale i sko og læder.

Anmeld

21. juni 2012

Faith

Jeg har en hg og en hf og så er jeg uddannet sygeplejerske.

Anmeld

21. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

Jeg er pædagogisk assistent og elsker mit job.. Det var meningen jeg ville læse til pædagog men som tiderne er nu er det nemmere for mig at få job med den uddannelse jeg har end hvis jeg var pædagog, så det må vente.. Jeg fik løn under min uddannelse Bum bum spørg hvis der er mere

Anmeld

21. juni 2012

NinaNymannMadsen

har 2 ikke færdig gjorte uddannelser bag mig som designer og ssh

nu er jeg igang på HG som butiksassistent med specialer i detail og er færdig på skolen til januar og så er det 2 år i lære

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg er næsten som dig 

Jeghar en studenter eksamen og en hg og en salgsassistent... 

jeg har lige søgt ind på skole til pædagogisk assistent men kom desværre ikke ind men det er den vej jeg vil gå, jeg ville kunne få voksen løn under uddanneslsen  

men i mellemtiden må jeg arbejde som pædagogmedhjælper

Anmeld

21. juni 2012

chael

Jeg har en Hg. Og leder med lys og lygte efter en elevplads. Gerne på kontor

*C

Anmeld

21. juni 2012

Mille A

Jeg har en hhx - og er efter planen færidg som sygeplejerske feb 2013 (hvor jeg også har termin <3 )

Havde jeg vidst at jeg ikke alligevel ville læse videre på cbs, havde jeg klart valgt det alm. gym istedet for hhx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.