hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Har stort set en fuld hf, bygget op af enkeltfag.. Og til februar starter jeg på pædagogseminariet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

HeidiØ

Jeg har sproglig gymnasial udd + et 18 ugers HG for studenter forløb (HGs). Så er er uddannet salgsassistent med speciale i møbler.

Leder også efter job, men da det er svært overvejer jeg at læse til klinikassistent eller væksthusgartner (ja, ved godt det er 2 forskellige ting, men lyder spændende)

Anmeld

21. juni 2012

HeidiØ

Nea85 skriver:

Jeg er i dag blevet færdig som lærer
Derudover har jeg en sproglig studentereksamen

Tillykke

Anmeld

21. juni 2012

CaWi

Er uddannet faglært landmand, med speciale i grise.
Dejligt job, men arbejdstiderne passer desværre ik så godt ind i min hverdag, med små børn.
Så jeg har overvejet at læse til laborant.

Anmeld

21. juni 2012

MorDk

Jeg gik ud af gymnasiet (2.g) Sproglig linie.

Udd. sosu-hjælper i 1999/2000

Udd. Ass. i 2002

Anmeld

21. juni 2012

SS82

Har en hhx og frisøruddannelse bag mig. Arbejder som frisør. Overvejer noget andet men ved ikke hvad. 

Anmeld

21. juni 2012

Lunae

Jeg er sproglig student 2006. Jeg har altid været i tvivl om hvad jeg ville. Som barn drømte jeg om forstanderinde på et børnehjem. Jeg har ALTID vidst at jeg ville arbejde med mennesker.

Jeg startede på religionsvidenskab 2008, men droppede det efter første semester - jeg havde brug for noget mere konkret.

Jeg gik direkte videre på pædogseminariet, hvor jeg tog de første 3 semestre. Jeg gik efterfølgende på barsel alt imens jeg tænkte og tænkte. Ville droppe ud på grund af manglende lederskab, samt faglig udfordring fra skolens side! Jeg stod imellem socialrådgiver og lærer. Endte med at søge lærer som første prioritet, fordi det var sværest at komme ind på (jeg elsker udfordringer)

Jeg kom ind i sommers og har netop afsluttet første år. Jeg regner stærkt med at færdiggøre denne uddannelse. Efterfølgende vil jeg gerne læse videre til studievejleder eller skolepsykolog.

Hvis jeg skulle lave noget andet, ville det blive socialrådgiver eller lægesekretær

Anmeld

21. juni 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

Journalist til januar

Anmeld

21. juni 2012

Lusi

Er 8 måneder fra at være udlært maler, men kom til skade med mit knæ ;(
Nu går jeg igang som væksthusgartner..

Anmeld

21. juni 2012

A&F

Jeg har en stx og er halvvejs i min uddannelse som socialrådgiver. Jeg er et empatisk og imødekommende menneske. Og vil gerne hjælpe mennesker med deres sociale problemer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.