hvilke uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

hej med jer herinde!!!

jeg går lidt med tanken om at begynde at læse men har svært ved hvad det skal være..

det eneste uddannelse jeg har er en hg også er jeg udlært salgsassistent.

men kunne godt tænke mig noget helt andet..også vil jeg høre hvilket udd. i har eller overvejer at tage og hvorfor og er det på su eller elevløn el lign?

håber nogen vil give nogle gode råd?

http://www.ug.dk God side med alt information om uddannelse og mangler du inspiration så er der en persontypetest inde på http://www.jobindex.dk - den giver meget god inspiration.

Jeg selv har en hg, men duer ikke rigtigt til kundeservice, så jeg modelerede den om i en hf som jeg kunne bruge på jura-studiet. Jeg ville læse internationale menneskerettigheder og så en karriere i den internationale domstol i Haag som noget rigtigt spændende. Men så blev jeg gravid med drengen og synes ikke rigtigt jeg kunne tillade mig 12 år på slaveløn, flere udenlandsstudier og den tidsmængde der skal i sådan en stilling. Så jeg tog en gsk og søger nu ind på Ha-jur den 5. Juli og regner med at komme ind.

Har brugt helt ufatteligt meget tid i det der uddannelsessystem og glæder mig efterhånden til at se en ende på det. Men som den dreng spiser og vokser, har jeg egentligt ikke ret meget af et valg

Kæresten har også en hg, har arbejdet 10 år i trælast-salg, men vil nu til at være pædagog. Så han starter hf-enkeltkurser til august. Han er bare taget med storm af de små unger vi er begyndt at stifte bekendtskab med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Lise

Jeg har HF, 1-årigt HHX, Ha(jur.) og en halv cand.merc.aud

Anmeld

22. juni 2012

Tennamor

Jeg blev uddannet smørrebrødsjomfru for 11 år siden. Siden hen har jeg taget uddannelsen som kontorassistent med speciale i offentlig administration.

Anmeld

22. juni 2012

Loa

Jeg er uddannet kontorassistent, og så håber jeg at kunne starte som lægesekretærelev til oktober. Der skulle være gode muligheder for at udvikle sig derefter.
Begge uddannelse er elevløn. Tror ikke jeg kunne havet taget den/dem hvis det var SU.

Anmeld

22. juni 2012

NinaNymannMadsen

Emilie2010 skriver:

hej får du bare alm su ?

Ja og nej. Jeg får alm su og su lån og forsørger tillæg.

Anmeld

22. juni 2012

LotusCPH

Butiksdekoratør(2000), salgsassistent (HG2)(2001), Mediegrafiker & Art Director (2008 - 6 år i lære på reklamebureau) og nu også Sosu hjælper (2011) og arbejder med senhjeneskadede. 

Anmeld

22. juni 2012

Elvers

Er sproglig student + matematisk fra HF... Startede med at læse biokemi i 2006, droppede ud og startede på lærerseminariet i 2007 og har lige afsluttet min uddannelse sidste torsdag dejligt, dejligt studie!!!

Anmeld

22. juni 2012

Ryberg

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og assistent og er igang med at læse til Socialrådgiver, og er færdig om et år !!!!

Anmeld

22. juni 2012

Babydream<3

Til december er jeg uddannet tandklinik assistent, super skønt arbejde!!

Anmeld

22. juni 2012

Karo

Jeg er laborant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.