Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

tweety2060

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

1000 tak! 

jeg skrev om den åndelige omsorg man som sygeplejerske skal yde til forældre i krise mens deres barn er indlagt med en cancer diagnose. 

et RIGTIG spændende emne, men selvfølgelig også et emne som har været lidt hårdt at gå i dybden med. især når man selv er mor 

Hold op det lyder spændende. Den vil jeg med glæde læse. Min mor er afdelingsleder på en kræftafdeling, så har det klinisk inde på livet  Er dog selv pædagog, så har en lidt anden tilgang til mennesker  

Ja det tror jeg på det har, det er jo ikke altid naboen det sker for.  Og hvem ved hvordan man selv ville reagerer.. 

Nyd en veloverstået bachelor og titel - tillykke igen 

Anmeld

21. juni 2012

Tanjadamgaard

VNB skriver:

kan jeg godt forstå det blir da vildt spændende for dig! 

du må endelig lige huske at komme med en update på om du kommer ind ikk?

Det skal jeg nok  går du på barsel nu her, eller ? 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

Babyklar skriver:

lige mine ord 

STORT tillykke - du fadme sej

mange tak hvor er du sød 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

Missq4 skriver:

kæpme stort tillykke det er f.... godt gået der skal en sej mor til at kunne klare det

mange  mange tak 

hehe ja jeg føler mig lidt som super-mom  hehe ej, men jeg er ret stolt over at jeg klarede mig så flot!

Anmeld

21. juni 2012

VNB

tweety2060 skriver:

Tillykke

mange tak! 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Hold op det lyder spændende. Den vil jeg med glæde læse. Min mor er afdelingsleder på en kræftafdeling, så har det klinisk inde på livet  Er dog selv pædagog, så har en lidt anden tilgang til mennesker  

Ja det tror jeg på det har, det er jo ikke altid naboen det sker for.  Og hvem ved hvordan man selv ville reagerer.. 

Nyd en veloverstået bachelor og titel - tillykke igen 

ej hvor spændede med din mors job! er det en kræft afdeling for voksne eller børn? 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

Tanjadamgaard skriver:

Det skal jeg nok  går du på barsel nu her, eller ? 

nej desværre... der er 4 mdr til jeg kan gå på barsel.. så jeg er på dagpenge fra idag af, og så håber jeg på at kunne få et job. men det blir sku nok ikke så let når jeg render rundt med stor mave... det er da de færreste der gider at ansætte en som de alligevel ved der går på barsel lige om lidt.. 

jeg har dog sendt nogle ansøgninger ud, så nu krydser jeg fingre!

Anmeld

21. juni 2012

MissTas

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

hvor er det bare flot.. kæmpe tillykke

Anmeld

21. juni 2012

Tanjadamgaard

VNB skriver:

nej desværre... der er 4 mdr til jeg kan gå på barsel.. så jeg er på dagpenge fra idag af, og så håber jeg på at kunne få et job. men det blir sku nok ikke så let når jeg render rundt med stor mave... det er da de færreste der gider at ansætte en som de alligevel ved der går på barsel lige om lidt.. 

jeg har dog sendt nogle ansøgninger ud, så nu krydser jeg fingre!

Når for pokker, nej det er ærgeligt. Men håber da du får dig et job hurtigst muligt. Nu når du har brugt så mange år på at læse, ville det jo være rart at komme ud og bruge det   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.