Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

ih jamen 1000 tak fordi du vil det! 

det ville da bare være kanon hvis hun ved om der er et arbejde at få! især inden for det område  

men pyha Esbjerg... vi har kun én bil som min kæreste er afhængig af for at komme på job, han møder 6.50 hver dag, og Viktor kan tidligst blive afleveret kl 6.30, så hvis jeg skulle møde kl 7.00 hver dag ville det godt nok blive noget af et pudslespil  

håber på at få noget i Viborg og omegn. Måske har din mor kontakter på   disse kanter?? 

Det er jo ikke umuligt, der sker ikke noget ved at spørge ihvertfald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Det er jo ikke umuligt, der sker ikke noget ved at spørge ihvertfald 

det er nemlig rigtig! Og tænk nu hvis hun havde en eller anden god forbindelse, eller havde hørt noget spændende  

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

VNB skriver:

nej jeg har desværre ikke fået noget arbejde endnu... tror kun der er et par stykker fra klassen som har det. 

Så jeg søger med lys og lygte  

ved ikke hvor nemt det bliver for mig at få et job, nu hvor jeg jo kun kan nå at arbejde i ca 4 mdr før jeg skal på barsel.. det er jo ikke ligefrem en information som tiltrækker arbejdsgiverne 

men jeg er heldigvis fuldtids dækket af a-kassen da jeg har været medlem i over 2 år nu så det var en god investering  

Det er godt du er så fornuftig Hehe

Du skal nok finde noget efter barsel !

Anmeld

24. juni 2012

L&V

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

Hold nu op hvor er du bare sej... Stort tillykke med det Sikke en indsats søde

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Det er godt du er så fornuftig Hehe

Du skal nok finde noget efter barsel !

hehe ja nogle gange betaler det sig at gå med livrem og seler  

og tak søde  jeg tror også at der ligger et dejligt job og venter på mig ude i fremtiden  

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

Hold nu op hvor er du bare sej... Stort tillykke med det Sikke en indsats søde

Mange tak søde! 

ja det har også kostet lidt blod, sved og tårer til tider men det var nu det hele værd når jeg kan sidde med sådan en god følelse i kroppen idag!

Anmeld

24. juni 2012

L&V

VNB skriver:

Mange tak søde! 

ja det har også kostet lidt blod, sved og tårer til tider men det var nu det hele værd når jeg kan sidde med sådan en god følelse i kroppen idag!

Ja det er helt sikkert.. Hva så med job er det til og få

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

Ja det er helt sikkert.. Hva så med job er det til og få

de hænger da ikke sådan lige på træerne ihvertfald... der bliver slået nogle op hver uge, og jeg søger alt hvad jeg kan. men vi er jo nok 100 der søger samme stilling hver gang, så man skal da være lidt heldigt. 

tror heller ikke at det taler til min fordel at jeg skal gå fra på barsel om ca 4 mdr... men nu må vi se jeg håber da at jeg får noget. et vikariat måske  

Anmeld

24. juni 2012

L&V

VNB skriver:

de hænger da ikke sådan lige på træerne ihvertfald... der bliver slået nogle op hver uge, og jeg søger alt hvad jeg kan. men vi er jo nok 100 der søger samme stilling hver gang, så man skal da være lidt heldigt. 

tror heller ikke at det taler til min fordel at jeg skal gå fra på barsel om ca 4 mdr... men nu må vi se jeg håber da at jeg får noget. et vikariat måske  

Nej det er selvfølgelig rigtigt.. Men så må vi jo bare håbe at der er en masse når din barsel er slut

Anmeld

24. juni 2012

*A*

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

Hej Vinni,

Hold kæft hvor er du sej!

STORT tillykke herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.