Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

hehe åh ja jeg vil da godt tro at de har haft noget meget interressant og til tider uforståelige samtaler  det må da være skønt for dem at de kan relatere til hinanden! 

jeg kommer også nogle gange hjem og plabrer løs om det ene og andet , og så sidder min kæreste bare og kigger sådan her  hahaha   han er maskin-mester såeeeh 

ja jeg vil aller aller helst være børne sygeplejerske! det er helt klart min drøm. men lige nu søger jeg selvfølgelig bare alt... for jo det er lige præcis ret svært at få noget... desværre...  har du job? 

Ja det tror jeg også de har, det er godt at kunne sparre og tit så hænger deres patienters symptomer sammen og de kan relatere til hinanden. Begge stillinger er jo nogen svære situationer at stå i, så tror det binder dem sammen at kunne gå hjem og snakke om. 

Pudsigt fik lige den åbenbaring at jeg er gået i deres fodspor. Jeg er pædagog og det er min mand også  Han er socialpædagog og jeg er normalområdet, så her sparre vi også. Det er jo så ikke så meget pt for jeg har ikke noget arbejde, færdiguddannet i januar. Men skal i job med løntilskud fra på mandag, men skal allerede på personaleudflugt til Aarhus imorgen - vi skal se Aros, Regnbuen og en børnehave der har forvandlet en kedelig baggård om til et paradis for børnene  Og det er heldigt jeg fik fortalt lederen om at jeg havde skrevet om børns udvikling i det fysiske, psykiske og æstetiske børnemiljø i min bachelor, idet de skal til at bygge og indrette en ny institution næste år, så han vil bruge mig som konsulent - og skal komme med mine ideer til udformningen  SÅ fedt!  

Hvor bor du i Danmark? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Ja det tror jeg også de har, det er godt at kunne sparre og tit så hænger deres patienters symptomer sammen og de kan relatere til hinanden. Begge stillinger er jo nogen svære situationer at stå i, så tror det binder dem sammen at kunne gå hjem og snakke om. 

Pudsigt fik lige den åbenbaring at jeg er gået i deres fodspor. Jeg er pædagog og det er min mand også  Han er socialpædagog og jeg er normalområdet, så her sparre vi også. Det er jo så ikke så meget pt for jeg har ikke noget arbejde, færdiguddannet i januar. Men skal i job med løntilskud fra på mandag, men skal allerede på personaleudflugt til Aarhus imorgen - vi skal se Aros, Regnbuen og en børnehave der har forvandlet en kedelig baggård om til et paradis for børnene  Og det er heldigt jeg fik fortalt lederen om at jeg havde skrevet om børns udvikling i det fysiske, psykiske og æstetiske børnemiljø i min bachelor, idet de skal til at bygge og indrette en ny institution næste år, så han vil bruge mig som konsulent - og skal komme med mine ideer til udformningen  SÅ fedt!  

Hvor bor du i Danmark? 

ja det må virkelig været et kæmpe plus at man som par kan sætte sig ind i og forstå hvad den anden går igennem nogle gange  

lyder vildt spændende med dit BA-projekt!! og kunsulent arbejde oveni! Blir da rigtig lærerigt for dig  

jeg har selv været oppe i regnbuen i Aros, og det er helt fantastisk! husk at tage en masse sjove billeder sammen med børnene det er helt vildt sjove effekter lyset giver  

lyder da også helt vildt spændende med bondegården! det er ligefør jeg gerne selv vil derhen 

jeg bor i Viborg. og dig? 

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

ja det må virkelig været et kæmpe plus at man som par kan sætte sig ind i og forstå hvad den anden går igennem nogle gange  

lyder vildt spændende med dit BA-projekt!! og kunsulent arbejde oveni! Blir da rigtig lærerigt for dig  

jeg har selv været oppe i regnbuen i Aros, og det er helt fantastisk! husk at tage en masse sjove billeder sammen med børnene det er helt vildt sjove effekter lyset giver  

lyder da også helt vildt spændende med bondegården! det er ligefør jeg gerne selv vil derhen 

jeg bor i Viborg. og dig? 

Ha, ha bondegården  Forstår heldigvis hvad du mente  Vi skal kun personalet afsted, men er da så småt begyndt at planlægge at tage derop med een herinde fra, hendes søn og mand og min søn og mand og få en oplevelse ud af det  Vi har nemlig tænkt på det længe 

Viborg... ville Esbjerg være for langt for dig? 

Anmeld

22. juni 2012

Maja_4000

Hvor er du bare sej !

Tillykke !! 

Anmeld

23. juni 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Ha, ha bondegården  Forstår heldigvis hvad du mente  Vi skal kun personalet afsted, men er da så småt begyndt at planlægge at tage derop med een herinde fra, hendes søn og mand og min søn og mand og få en oplevelse ud af det  Vi har nemlig tænkt på det længe 

Viborg... ville Esbjerg være for langt for dig? 

hahaha  ømh ja Bondegård/baggard... same same... nå ikk helt?  

Ville Esbjerg være for langt til hvad?  

Anmeld

23. juni 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Hvor er du bare sej !

Tillykke !! 

1000 tak søde 

det var bare SÅ fedt! Jeg fik total gåsehud da hun sagde "ja vi har så valgt at give dig 12!" 

Anmeld

23. juni 2012

Maja_4000

VNB skriver:

1000 tak søde 

det var bare SÅ fedt! Jeg fik total gåsehud da hun sagde "ja vi har så valgt at give dig 12!" 

Det forstår jeg sgu godt , det er da en vildt sej afslutning Hehe

Har du fået arbejde så ? Eller skal du læse videre ? :b

Anmeld

23. juni 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

hahaha  ømh ja Bondegård/baggard... same same... nå ikk helt?  

Ville Esbjerg være for langt til hvad?  

Jamen man skal jo netværke, ikke sandt?  

Jeg kan da altid høre min mor ad, om det er noget hun kender til, ledige stillinger indenfor cancer-området.. hvem ved hvad der gemmer sig af muligheder

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Det forstår jeg sgu godt , det er da en vildt sej afslutning Hehe

Har du fået arbejde så ? Eller skal du læse videre ? :b

nej jeg har desværre ikke fået noget arbejde endnu... tror kun der er et par stykker fra klassen som har det. 

Så jeg søger med lys og lygte  

ved ikke hvor nemt det bliver for mig at få et job, nu hvor jeg jo kun kan nå at arbejde i ca 4 mdr før jeg skal på barsel.. det er jo ikke ligefrem en information som tiltrækker arbejdsgiverne 

men jeg er heldigvis fuldtids dækket af a-kassen da jeg har været medlem i over 2 år nu så det var en god investering  

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Jamen man skal jo netværke, ikke sandt?  

Jeg kan da altid høre min mor ad, om det er noget hun kender til, ledige stillinger indenfor cancer-området.. hvem ved hvad der gemmer sig af muligheder

ih jamen 1000 tak fordi du vil det! 

det ville da bare være kanon hvis hun ved om der er et arbejde at få! især inden for det område  

men pyha Esbjerg... vi har kun én bil som min kæreste er afhængig af for at komme på job, han møder 6.50 hver dag, og Viktor kan tidligst blive afleveret kl 6.30, så hvis jeg skulle møde kl 7.00 hver dag ville det godt nok blive noget af et pudslespil  

håber på at få noget i Viborg og omegn. Måske har din mor kontakter på   disse kanter?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.