VNB skriver:
hehe åh ja jeg vil da godt tro at de har haft noget meget interressant og til tider uforståelige samtaler
det må da være skønt for dem at de kan relatere til hinanden!
jeg kommer også nogle gange hjem og plabrer løs om det ene og andet , og så sidder min kæreste bare og kigger sådan her
hahaha
han er maskin-mester såeeeh 

ja jeg vil aller aller helst være børne sygeplejerske! det er helt klart min drøm. men lige nu søger jeg selvfølgelig bare alt... for jo det er lige præcis ret svært at få noget... desværre...
har du job?
Ja det tror jeg også de har, det er godt at kunne sparre og tit så hænger deres patienters symptomer sammen og de kan relatere til hinanden. Begge stillinger er jo nogen svære situationer at stå i, så tror det binder dem sammen at kunne gå hjem og snakke om. 
Pudsigt fik lige den åbenbaring at jeg er gået i deres fodspor. Jeg er pædagog og det er min mand også
Han er socialpædagog og jeg er normalområdet, så her sparre vi også. Det er jo så ikke så meget pt for jeg har ikke noget arbejde, færdiguddannet i januar. Men skal i job med løntilskud fra på mandag, men skal allerede på personaleudflugt til Aarhus imorgen - vi skal se Aros, Regnbuen og en børnehave der har forvandlet en kedelig baggård om til et paradis for børnene
Og det er heldigt jeg fik fortalt lederen om at jeg havde skrevet om børns udvikling i det fysiske, psykiske og æstetiske børnemiljø i min bachelor, idet de skal til at bygge og indrette en ny institution næste år, så han vil bruge mig som konsulent - og skal komme med mine ideer til udformningen
SÅ fedt!
Hvor bor du i Danmark?
Anmeld