Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.928 visninger
89 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

VNB

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MorDk

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!

Hvor er det bare dejligt for dig! 12!!! Wow!!!

Og tillykke med at Viktor skal være storbror

Min Victor skal også være storebror *S*

Anmeld

20. juni 2012

MorEllen

Stoooort tillykke fra mig    Fedt fedt fedt

Anmeld

20. juni 2012

Troldemommi

STORT TILLYKKE

Jeg skal selv op på fredag for at forsvare min BA, uha ville sådan ønske det var overstået.

husk nu at nyd dagen alt havd du kan :-)

Monica

Anmeld

20. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

Kæmpe stort tillykke!!! 

Anmeld

20. juni 2012

babymus77

Rigtig kæmpe stort tillykke skal lyde herfra;-) ;-) Super sejt gået!!!!

Anmeld

20. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke

Anmeld

20. juni 2012

Muhmi

VNB skriver:

Ej tillykke med det søde!! Hvor er det bare rigtig flot klaret og så med et 12 tal!! Waauw!! FLOT FLOT FLOT!!!

Anmeld

20. juni 2012

MyLove E

Stort tillykke . Det er rigtig flot du er da mega sej:-):-):-)

Anmeld

20. juni 2012

Zeus

VNB skriver:

Tillykke!!!!

Super sejt klaret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.